مقالات آموزشی

کارآفرینی با میوه خشک

کارآفرینی با تولید میوه خشک| زامنس

صنعت غذا همواره یکی از پرسود ترین صنایع در جهان می باشد. غذا یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی افراد بوده و حتی با وجود افزایش فشار های اقتصادی و تورم، غذا بخش جدایی ناپذیر از سبد مخارج خانواده ها می باشد. صنعت میوه خشک نیز به عنوان یکی از زیرشاخه های صنعت غذا از این قاعده مستثنی نیست و تولید آن از سود خوبی برخوردار است. در این مقاله به ذکر جزئیات دقیقی از کارآفرینی با میوه خشک و راه اندازی خط تولید میوه خشک می پردازیم.

فهرست مطالب

چرا تولید میوه خشک؟

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد را دچار دوگانگی در تولید میوه خشک می کند آن است که آیا میوه خشک در سبد خرید مردم جایگاهی دارد یا خیر؟ در پاسخ به این افراد باید بگوییم که امروزه با توجه به افزایش فرهنگ مردم در زمینه سبک زندگی سالم و تمایل افراد به مصرف مواد غذایی سالم و ارگانیک، رفته رفته میوه خشک به عنوان یک میان وعده سالم جایگاه خود را در سبد غذایی مردم بدست آورده است. از طرفی سالانه حدود پنجاه درصد محصولات کشاورزی در ایران به ضایعات تبدیل می شود و رونق صنعت میوه خشک می تواند تاثیر بسزایی در کاهش این ضایعات داشته باشد.

کار آفرینی با تولید میوه خشک و کاهش ضایعات کشاورزی

سرمایه گذاری در صنعت میوه خشک

سرمایه گذاری در زمینه راه اندازی کارگاه تولید میوه خشک، یک سرمایه گذاری کم ریسک، مطمئن و زود بازده است؛ از طرفی برای شروع به سرمایه زیادی احتیاج ندارید و با مبلغی کمتر از مبلغ لازم برای خرید یک اتومبیل رده پایین ، شما می توانید خط تولید چیپس میوه خود را راه اندازی کنید. در حقیقت برای آن که به یک کارآفرین در زمینه چیپس میوه تبدیل شوید این شما هستید که مشخص میکنید چقدر سرمایه برای شروع کارتان لازم دارید. بودجه شما و فضایی که در اختیار دارید تعین کننده تجهیزات لازم جهت راه اندازی کارگاه میوه خشک است.

تجهیزات لازم جهت راه اندازی خط تولید میوه خشک

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد، این شما هستید که مشخص میکنید به چه تجهیزاتی برای شروع کار میوه خشک احتیاج دارید. برخی از تجهیزات لازم جهت راه اندازی کارگاه میوه خشک لازم و ضروری هستند و برخی از تجهیزات جهت تسهیل و سرعت بخشیدن به فرآیند تولید مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی جهت شروع، شما به یک دستگاه خشک کن میوه ، میز کار، هسته گیر، پوست گیر و اسلایسر احتیاج دارید.

کارگاه تولید چیپس میوه| زامنس

دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن میوه در مدل های متنوع با حجم کاری های مختلف ساخته می شوند. شما بر اساس دسترسی تان به برق و گاز، مشخص میکنید که دستگاه گاز سوز مناسب کار شماست و یا دستگاه برقی؛ از طرفی بر اساس حجم کاری تان می بایست یکی از انواع دستگاه های خانگی، نیمه صنعتی و یا صنعتی را تهیه کنید.

دستگاه میوه خشک کن ۲۰ سینی

 دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی

 دستگاه خشک کن تک‌کابین متوسط برند زامنس، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان است. این دستگاه با حجم کاری خانگی تا نیمه‌صنعتی و ظرفیت روزانه ۱۰۰ کیلو بار تازه، دارای ۲۰ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر، گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد دارند میوه و سبزیجات خشک را در کارگاه‌های کوچک تولید کنند. این دستگاه با ابعاد مناسب، حجم کاری نیمه‌صنعتی و قیمت مقرون‌به‌صرفه گزینه بسیار خوبی برای شروع کار است. قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی نسبت به سایر خشک‌کن‌های نیمه‌صنعتی و صنعتی، ارزان‌تر است. این دستگاه گازسوز به‌خاطر مصرف کم‌انرژی انتخاب مناسب‌تری نسبت به خشک‌کن‌های برقی هم رده آن است. استهلاک کمتر این دستگاه باعث می‌شود تا تولیدکننده میوه خشک از سود بیشتری برخوردار شود.

میوه خشک کن ارزان

 اگرچه دستگاه‌های میوه خشک کن با قیمت‌های بسیار پایین نیز در بازار موجود است؛ اما میوه خشک کن تک‌کابین متوسط ۱۰۰ کیلویی زامنس را می‌توان از جمله خشک‌کن‌های نیمه‌صنعتی تا صنعتی ارزان‌قیمت دانست. این دستگاه به‌عنوان یک میوه خشک کن ارزان عملکرد بسیار خوبی را به لحاظ کیفیت تولید و مصرف سوخت، از خود بر جای گذاشته است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی

جهت استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی با کارشناسان تماس بگیرید. ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

دستگاه میوه خشک کن ۲۵ سینی

دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی تک کابین بلند زامنس، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان می باشد. این دستگاه نیمه صنعتی بوده و دارای ۲۵ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتیمتر می باشد.معمولاً مشتریانی که قصد تولید میوه و سبزیجات خشک در حجم کاری نیمه صنعتی تا صنعتی را دارند از این دستگاه استفاده می کنند. ابعاد مناسب، قدرت و قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی زامنس با ۴ فن صنعتی قوی، باعث شده است تا این میوه خشک کن جزو محبوب ترین دستگاه های خشک کن موجود در بازار باشد. این دستگاه قابل استفاده جهت خشک کردن انواع میوه، سبزی، صیفی جات ، گیاهان دارویی و غذای تشویقی حیوانات خانگی است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با توجه به ظرفیت دستگاه، قدرت فن های صنعتی و مصرف انرژی پایین آن ، میوه خشک کن تک کابین بلند زامنس به یکی از پر فروش ترین مدل های دستگاه های خشک کن تبدیل شده است.

خرید دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

جهت خرید دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی و استعلام قیمت آن با کارشناسان تماس بگیرید. ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

دستگاه میوه خشک کن ۵۰ سینی

دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی زامنس با دو کابین و دو عدد ترولی چرخ‌دار، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان است. این دستگاه دارای ۵۰ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر به همراه سبد و توری است. ظرفیت کاری این دستگاه نیمه‌صنعتی تا صنعتی است. استفاده از ۸ فن صنعتی قدرتمند در این دستگاه باعث شده است تا میوه خشک کن دو کابین دو ترولی بتواند کاملاً یک‌دست و به‌خوبی، انواع میوه، سبزیجات، صیفی‌جات، لواشک و... را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، خشک کند. مصرف سوخت این دستگاه گازسوز بسیار پایین است و همین امر باعث بالابردن حاشیه سود تولیدکننده میوه خشک می‌شود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

 قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی به‌عنوان بهترین میوه خشک کن نیمه‌صنعتی، نسبت به نمونه‌های مشابه موجود در بازار بسیار اقتصادی است. از این دستگاه می‌توان جهت خشک‌کردن صیفی‌جاتی نظیر گوجه، فلفل‌دلمه‌ای، پیاز و انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد. همچنین به دلیل وجود سینی‌های لبه‌دار، می‌توان از قابلیت‌های این دستگاه استفاده حداکثری کرد و تا ۵۰ عدد سینی بدون لبه را نیز روی آنها قرارداد تا خشک کن ۵۰ سینی شما تا دوبرابر افزایش ظرفیت پیدا کند و ۱۰۰ سینی شود.

خرید دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

 جهت خرید دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی و استعلام قیمت آن با کارشناسان تماس بگیرید.

۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ سینی

 دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی

 دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی زامنس با دو کابین و چهار عدد ترولی چرخ‌دار، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان است. این دستگاه دارای ۱۰۰ عدد سینی بوده و ابعاد سینی‌های آن ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر است. این میوه خشک کن صنعتی گازسوز قادر است ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم میوه تازه را در روز خشک نماید. وجود کوره حرارتی بسیار قوی و ۸ عدد فن صنعتی قدرتمند، باعث شده است تا این دستگاه بتواند به شکل بسیار یکنواخت، انواع میوه را خشک نماید. این دستگاه صنعتی بوده و مناسب برای کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید چیپس میوه با حجم کاری بالا است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی

 قیمت دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی به نسبت سایر دستگاه‌های خشک کن صنعتی موجود در بازار، بسیار مناسب است. مصرف انرژی این دستگاه پایین است و ازاین‌جهت دستگاه اقتصادی و کم‌هزینه‌ای محسوب می‌شود. جهت خرید و استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی می‌توانید با کارشناس تماس بگیرید.

 ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

هسته گیر

وجود یک دستگاه هسته گیر دستی و یا اهرمی، یکی از تجهیزات لازم و ضروری جهت کار میوه خشک است. جدا کردن هسته میوه ها با دست کار بسیار سختی است و از طرفی موجب می شود از کیفیت ظاهری محصول کاسته شود. بنابراین بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید لازم است یکی از انواع هسته گیر دستی و یا اهرمی را تهیه کنید.

اسلایسر

اسلایسر ها انواع مختلفی دارند و جالب است بدانید که هرگز اسلایسری ساخته نشده است که بتوان با آن انواع و اقسام میوه ها را اسلایس کرد؛ بنابراین شما در کارگاه تولید چیپس میوه تان به حداقل دو مدل دستگاه اسلایسر برای میوه های نرم و میوه های سفت احتیاج خواهید داشت. اسلایسر ها هم در مدل های برقی و هم در مدل های دستی و اهرمی ساخته و به بازار عرضه می شوند.

پوستگیر

جهت کاهش پرتی میوه ها ، معمولا توصیه می شود از پوست گیر تیز و با کیفیت به جای چاقو جهت گرفتن پوست میوه ها استفاده کنید. پوست گیر می تواند دستی یا برقی باشد. پوست گیر برقی میوه نیز به مراتب پرتی کمتری نسبت به پوست گیر دستی دارد

خرید دستگاه و تجهیزات تولید میوه خشک

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با برند تجاری زامنس، جهت فراهم آوردن شرایط کارآفرینی با میوه خشک، کلیه همکاری های لازم برا با کارآفرینان عزیز به عمل می آورد. شما می توانید صفر تا صد تجهیزات خط تولید میوه خشک را از زامنس تهیه نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان راه اندازی خط تولید میوه خشک با کارشناسان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.