مقالات آموزشی

وام برای تولید میوه خشک

وام برای تولید میوه خشک

تامین سرمایه اولیه جهت راه اندازی خط تولید میوه خشک گاهی بسیار دشوار به نظر می رسد. اما با دریافت وام خود اشتغالی و وام برای تولید میوه خشک، کمک بسیار شایانی به راه اندازی کسب و کار، اشتغال زایی و کارآفرینی می شود. در این مقاله به بررسی موسسه ها و بانک هایی که وام اشتغال برای تولید چیپس میوه می دهند، می پردازیم.

فهرست مطالب

تجهیزات لازم برای تولید چیپس میوه

پیش از آنکه به بررسی بانک هایی که وام اشتغال چیپس میوه می دهند بپردازیم، لازم است که بدانیم برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه به چه تجهیزاتی احتیاج است تا بتوانیم یک برآورد نسبی از سرمایه ای که برای شروع کار به آن نیاز داریم، داشته باشیم. در یک کارگاه میوه خشک کنی ، وان شستشو، میز کار، دستگاه خشک کن میوه، پوست گیر، هسته گیر، اسلایسر، ترازو، دستگاه دوخت پلاستیک و یک یخچال احتیاج است. علاوه بر دستگاه و تجهیزات، شما به یک سرمایه در گردش و مبلغی نیز برای اجاره و یا فراهم نمودن کارگاه و محل تولید میوه خشک احتیاج دارید.

وام اشتغال برای تولید میوه خشک| زامنس

تخمین مبلغ مورد نیاز جهت تامین تجهیزات

از آنجایی که تنوع مدل در دستگاه و تجهیزات گفته شده بسیار زیاد است، هرگز به صورت دقیق نمی توان گفت که به چقدر سرمایه جهت تامین و خرید تجهیزات احتیاج است. بسته به حجم کاریتان و البته فضایی که در اختیار دارید، می توانید تصمیم بگیرید که از چه دستگاه و تجهیزاتی برای شروع کار استفاده کنید. دستگاه های نیمه صنعتی و تجهیزات دستی قیمت پایین تری دارند و البته در حجم کاری کم و شروع کار شاید نیازی هم به استفاده از تجهیزات برقی و پیشرفته نباشد.

نحوه کار بانک ها جهت دریافت وام برای تولید میوه خشک

به طور کلی بانک ها و موسسه های مالی، تسهیلات خود را جهت راه اندازی کارگاه میوه خشک به دو شکل ارائه می کنند. مستقیم و غیر مستقیم. در ارائه تسهیلات به شکل مستقیم، بانک یا موسسه مالی به طور مستقیم، وام و تسهیلات را به حساب مشتری واریز می کند تا در نهایت به کمک آن بتوان تجهیزات مورد نیاز خود را تامین کند. اما ارائه تسهیلات به صورت غیر مستقیم نیازمند ارائه فاکتور یا پیش فاکتور معتبر از شرکت ها و کارخانه های رسمی سازنده دستگاه و تجهیزات است و بانک وام را به حساب تامین کننده واریز می کند و سپس مشتری می تواند دستگاه و تجهیزات خود را تامین کند.

خرید دستگاه میوه خشک کن با وام اشتغال

کدام بانک ها وام اشتغال میوه خشک می دهند؟

بانک ها و موسسات مالی بسیاری در سراسر ایران وجود دارند که تسهیلات ویژه ای در جهت اشتغال زایی و کارآفرینی ارائه می دهند. بسیاری از ارگان ها و سازمان های خصوصی و دولتی نیز در جهت حمایت از کارآفرینان خدمات مالی بسیار خوبی ارائه می کنند. اما این تسهیلات و خدمات برای سراسر ایران یکسان نیست و عموما هر بخش و منطقه قوانین مربوط به خود را جهت ارائه این تسهیلات دارد. معمولا در روستاها، مناطق کم برخوردار و ارگان های مربوط به حمایت از اقشار ضعیف جامعه مانند بهزیستی، کمیته امداد و… تسهیلات بهتری را به مشتریان ارائه می دهند. برخی موسسات مالی نیز مانند بنیاد برکت، بانک رسالت ، بانک ملت، بانک سپه، بانک مسکن، بانک ملی، بانک سینا، بانک سامان و… تسهیلات ویژه ای جهت اشتغال زایی ، خود اشتغالی مشاغل خانگی و روستایی و… ارائه می دهند.

خرید اقساطی دستگاه و تجهیزات تولید میوه خشک

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان ( برند تجاری زامنس) با بیش از ۱۲ سال سابقه ساخت و تولید دستگاه خشک کن میوه و صفر تا صد تجهیزات خط تولید میوه خشک، جهت ارائه خدمات ویژه به مشتریان و فراهم آوردن زیر ساخت ها و زمینه های لازم جهت کارآفرینی و اشتغال زایی با تولید چیپس میوه، کلیه همکاری های لازم را با مشتریان محترم و موسسات مالی جهت ارائه وام برای تولید میوه خشک به مشتریان را به عمل می آورد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان زامنس تماس بگیرید.

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان صرفاً می تواند فاکتور و اسناد لازم را جهت همکاری به مشتری ارائه نماید و دریافت وام صرفاً از طریق موسسات مالی صورت می گیرد و این شرکت نقشی در ارائه وام به مشتریان ندارد.

وام برای تولید میوه خشک| زامنس

چرا اشتغالزایی با تولید چیپس میوه؟

بسیاری از مشتریان پیش از شروع کار میوه خشک و در مرحله تحقیق، از کارشناسان زامنس این سوال را می پرسند که اصلا چرا کار میوه خشک ؟ آیا این کار توجیه اقتصادی دارد؟ و بازار کار آن به چه شکل است. در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که تولید چیپس میوه سود بسیار خوبی دارد؛ از طرفی سرمایه اولیه ای که برای شروع کار احتیاج خواهند داشت بسیار کم است و چه بسا بتوان حتی با همان وام اشتغال ، یک خط تولید را راه اندازی کرد. نکته دیگر این است که سرمایه گذاری بر روی تولید چیپس میوه، یک سرمایه گذاری کم ریسک، مطمئن و زود بازده است.
شما می توانید جهت دریافت خدمات مشاوره رایگان خرید دستگاه و تجهیزات برای تولید میوه خشک با کارشناسان زامنس تماس بگیرید.

برخی سوالات متداول اخذ وام برای میوه خشک

بانک هایی که وام برای تولید میوه خشک می دهند؟

برخی موسسات مالی مانند بنیاد برکت، بانک رسالت ، بانک ملت، بانک سپه، بانک مسکن، بانک ملی، بانک سینا، بانک سامان و…

سقف وام اشتغال برای تولید میوه خشک؟

بسته به بودجه هر استان و این که از چه بانک و یا موسسه مالی قصد دریافت وام را داشته باشید متفاوت است. معمولا از ۵۰ میلیون تومان به بالا

آیا گروه صنعتی زامنس (زاگرس ماشین سپاهان) وام خرید دستگاه خشک کن می دهد؟

گروه صنعتی زامنس (زاگرس ماشین سپاهان) صرفاً می تواند فاکتور و اسناد لازم را جهت همکاری به مشتری ارائه نماید و دریافت وام صرفاً از طریق موسسات مالی صورت می گیرد و این شرکت نقشی در ارائه وام به مشتریان ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.