خرید دستگاه میوه خشک کن

خشک کن میوه

دستگاه میوه خشک کن دو کابین pro

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات ۱۰۰ سینی pro

جهت استقاده از راندمان حداکثری پر فروش ترین دستگاه میوه خشک کن زامنس، یعنی دستگاه میوه خشک کن دو کابین دو ترولی، تیم فنی و متخصصان گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با ارائه تغییرات و باز طراحی این دستگاه، توانستند ظرفیت آن را تا دو برابر افزایش دهند. دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات ۱۰۰ سینی pro نسخه به روز شده خشک کن دو کابین دو ترولی می باشد. در طراحی جدید این دستگاه تعداد سانتریفیوژ خروجی رطوبت به دو عدد و تعداد فن های صنعتی به ۱۰ عدد افزایش پیدا کرده اند. همچنین تعداد سینی های این دستگاه به ۱۰۰ عدد افزایش پیدا کرده و به عبارتی ظرفیت دستگاه دو برابر شده است. این دستگاه قابلیت خشک کردن انواع میوه، سبزیجات، صیفی جات و گیاهان دارویی را دارد.

قیمت دستگاه میوه خشک کن دو کابین pro

این باز طراحی جدید میوه خشک کن دو کابین دو ترولی ، باعث شده است تا تولیدکنندگان و علاقه مندان به تولید میوه و سبزیجات خشک بتوانند به صورت کاملا اقتصادی، صاحب یک دستگاه خشک کن میوه صنعتی مقرون به صرفه شوند. جهت استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن دو کابین pro و نیز دریافت مشاوره رایگان خرید این دستگاه با کارشناسان تماس بگیرید. ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

دستگاه میوه خشک کن ۵۰ سینی

دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی زامنس با دو کابین و دو عدد ترولی چرخ‌دار، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان است. این دستگاه دارای ۵۰ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر به همراه سبد و توری است. ظرفیت کاری این دستگاه نیمه‌صنعتی تا صنعتی است. استفاده از ۸ فن صنعتی قدرتمند در این دستگاه باعث شده است تا میوه خشک کن دو کابین دو ترولی بتواند کاملاً یک‌دست و به‌خوبی، انواع میوه، سبزیجات، صیفی‌جات، لواشک و… را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، خشک کند. مصرف سوخت این دستگاه گازسوز بسیار پایین است و همین امر باعث بالابردن حاشیه سود تولیدکننده میوه خشک می‌شود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی به‌عنوان بهترین میوه خشک کن نیمه‌صنعتی، نسبت به نمونه‌های مشابه موجود در بازار بسیار اقتصادی است. از این دستگاه می‌توان جهت خشک‌کردن صیفی‌جاتی نظیر گوجه، فلفل‌دلمه‌ای، پیاز و انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد. همچنین به دلیل وجود سینی‌های لبه‌دار، می‌توان از قابلیت‌های این دستگاه استفاده حداکثری کرد و تا ۵۰ عدد سینی بدون لبه را نیز روی آنها قرارداد تا خشک کن ۵۰ سینی شما تا دوبرابر افزایش ظرفیت پیدا کند و ۱۰۰ سینی شود.

خرید دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

جهت خرید دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی و استعلام قیمت آن با کارشناسان تماس بگیرید. ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ سینی

 دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی

 دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی زامنس با دو کابین و چهار عدد ترولی چرخ‌دار، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان است. این دستگاه دارای ۱۰۰ عدد سینی بوده و ابعاد سینی‌های آن ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر است. این میوه خشک کن صنعتی گازسوز قادر است ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم میوه تازه را در روز خشک نماید. وجود کوره حرارتی بسیار قوی و ۸ عدد فن صنعتی قدرتمند، باعث شده است تا این دستگاه بتواند به شکل بسیار یکنواخت، انواع میوه را خشک نماید. این دستگاه صنعتی بوده و مناسب برای کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید چیپس میوه با حجم کاری بالا است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی

 قیمت دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی به نسبت سایر دستگاه‌های خشک کن صنعتی موجود در بازار، بسیار مناسب است. مصرف انرژی این دستگاه پایین است و ازاین‌جهت دستگاه اقتصادی و کم‌هزینه‌ای محسوب می‌شود. جهت خرید و استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی می‌توانید با کارشناس تماس بگیرید.

 ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

دستگاه میوه خشک کن ۲۵ سینی

دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی تک کابین بلند زامنس، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان می باشد. این دستگاه نیمه صنعتی بوده و دارای ۲۵ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتیمتر می باشد.معمولاً مشتریانی که قصد تولید میوه و سبزیجات خشک در حجم کاری نیمه صنعتی تا صنعتی را دارند از این دستگاه استفاده می کنند. ابعاد مناسب، قدرت و قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی زامنس با ۴ فن صنعتی قوی، باعث شده است تا این میوه خشک کن جزو محبوب ترین دستگاه های خشک کن موجود در بازار باشد. این دستگاه قابل استفاده جهت خشک کردن انواع میوه، سبزی، صیفی جات ، گیاهان دارویی و غذای تشویقی حیوانات خانگی است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با توجه به ظرفیت دستگاه، قدرت فن های صنعتی و مصرف انرژی پایین آن ، میوه خشک کن تک کابین بلند زامنس به یکی از پر فروش ترین مدل های دستگاه های خشک کن تبدیل شده است.

خرید دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

جهت خرید دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی و استعلام قیمت آن با کارشناسان تماس بگیرید. ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

دستگاه میوه خشک کن ۲۰ سینی

 دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی

 دستگاه خشک کن تک‌کابین متوسط برند زامنس، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان است. این دستگاه با حجم کاری خانگی تا نیمه‌صنعتی و ظرفیت روزانه ۱۰۰ کیلو بار تازه، دارای ۲۰ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر، گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد دارند میوه و سبزیجات خشک را در کارگاه‌های کوچک تولید کنند. این دستگاه با ابعاد مناسب، حجم کاری نیمه‌صنعتی و قیمت مقرون‌به‌صرفه گزینه بسیار خوبی برای شروع کار است. قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی نسبت به سایر خشک‌کن‌های نیمه‌صنعتی و صنعتی، ارزان‌تر است. این دستگاه گازسوز به‌خاطر مصرف کم‌انرژی انتخاب مناسب‌تری نسبت به خشک‌کن‌های برقی هم رده آن است. استهلاک کمتر این دستگاه باعث می‌شود تا تولیدکننده میوه خشک از سود بیشتری برخوردار شود.

میوه خشک کن ارزان

 اگرچه دستگاه‌های میوه خشک کن با قیمت‌های بسیار پایین نیز در بازار موجود است؛ اما میوه خشک کن تک‌کابین متوسط ۱۰۰ کیلویی زامنس را می‌توان از جمله خشک‌کن‌های نیمه‌صنعتی تا صنعتی ارزان‌قیمت دانست. این دستگاه به‌عنوان یک میوه خشک کن ارزان عملکرد بسیار خوبی را به لحاظ کیفیت تولید و مصرف سوخت، از خود بر جای گذاشته است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی

جهت استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی با کارشناسان تماس بگیرید. ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

خشک کن میوه صنعتی جهت تولید چیپس میوه، سبزیجات و صیفی‌جات خشک، لواشک و… مورداستفاده قرار می‌گیرد. دستگاه میوه خشک کن در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلفی ساخته می‌شود، اما اگر قصد کسب درآمد و تولید میوه خشک در ظرفیت انبوه را دارید، باید از میوه خشک کن صنعتی جهت تولید محصولات خود استفاده نمایید.

انواع میوه خشک کن

در میوه خشک کن گازی فرایند خشک کردن به کمک حرارت ناشی از مشعل گازی، انجام می‌گیرد. حرارت توسط مشعل در کوره دستگاه ایجاد شده و سپس به کمک فن‌ها این حرارت در کابین دستگاه پخش می‌گردد. رطوبت نیز به کمک سانتریفیوژ از دستگاه خارج شده و در نهایت میوه خشک می‌شود.

در این دستگاه، حرارت از طریق المنت برقی تأمین می‌گردد. معمولاً از دستگاه میوه خشک کن برقی در ظرفیت‌های خانگی و یا در مناطقی که دسترسی به گاز محدود است، استفاده می‌شود.

خشک کن های میوه و سبزیجات در مدل ها و ظرفیت های متفاوتی ساخته می شوند. خشک کن کابینتی یکی از انواع میوه خشک کن است که به شکل یک محفظه کابینتی ساخته شده و میوه به صورت استاتیک در آن قرار میگیرد تا خشک شود.

یکی دیگر از انواع دستگاه خشک کن میوه، میوه خشک کن تونلی است. به این شکل که میوه‌ها بر روی یک نوار نقاله به‌آرامی از درون یک محفظه عبور می‌کنند تا خشک شوند. این دستگاه به شکل تونل ساخته شده است به این شکل که داخل آن دیده نمی‌شود. مواد غذایی ازیک‌طرف روی سینی و نقاله قرار داده می‌شود و از طرف دیگر آن مواد به‌صورت کاملاً خشک خارج می‌گردد.

دنیا
دنیا@donyashamsipour
Read More
میشه گفت بهترین دستگاه میوه خشک کن صنعتی در بازار، که هم گاز سوز باشه هم کم مصرف باشه و هم قدرت فوق العاده ای داشته باشه، متعلق به زامنس هست. تشکر ویژه از زاگرس ماشین سپاهان و مهندس فضل الهی
فائزه
فائزه@khordadrokh_fruit
Read More
من همیشه زامنس رو به عنوان یکی از تولید کنندگان خوب دستگاه خشک کن میوه به مخاطبان پیجم معرفی می کنم.
شیما
شیما@shima.bagheri1372
Read More
من به عنوان یک کارآفرین، از میوه خشک کن زامنس بسیار راضی بودم. دستگاه میوه خشک کنی که تهیه کردم، نیمه صنعتی و گاز سوز بود. از خدمات پس از فروش و پشتیبانی تیم حرفه ای زامنس هم رضایت دارم. خداقوت
Previous
Next

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن، یک فضای ایزوله شده است که در آن حرارت به کمک کوره گازی یا برقی ایجاد شده و رطوبت میوه گرفته می‌شود. حرارت باید به طور یکنواخت در سطح کابین و یا محفظه، پخش شود. این کار به کمک فن‌های دستگاه میوه خشک کن زامنس انجام می‌شود. نکته دیگر خروج رطوبت از کابین دستگاه است. آنچه که باعث می‌شود عملکرد میوه خشک کن با فر متفاوت شود، همین نکته است. رطوبت در میوه خشک کن زامنس، به کمک سانتریفیوژ خروجی رطوبت از کابین خارج شده و در نهایت میوه، سبزیجات و صیفی‌جات با بهترین کیفیت خشک می‌شوند.

اینفوگرافی دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات زامنس

قیمت دستگاه میوه خشک کن

قیمت دستگاه میوه خشک کن به ظرفیت دستگاه و نیز مدل آن – اعم از گازی یا برقی بودن – بستگی دارد. معمولاً میوه خشک‌کن‌های خانگی قیمت پایین‌تری دارند و قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی و نیمه‌صنعتی، به علت ابعاد بزرگ‌تر و ظرفیت بیشتر، بالاتر است. قیمت میوه خشک کن ارتباط مستقیمی با متریال به‌کاررفته در ساخت آن نیز بستگی دارد. حتماً در خرید دستگاه خشک کن میوه، به کیفیت ساخت دستگاه نیز دقت فرمایید و تنها قیمت خشک کن میوه برای شما ملاک تصمیم‌گیری نباشد.

اتاق دستگاه خشک کن میوه زامنس
فن صنعتی خشک کن میوه

خرید دستگاه خشک کن میوه

 جهت خرید دستگاه خشک کن میوه می‌توانید به‌صورت حضوری و یا اینترنتی، اقدام فرمایید. در خرید میوه خشک کن حتماً به ظرفیت دستگاه، سوخت آن، سرعت خشک‌کردن و از همه مهم‌تر ضمانت و پشتیبانی دستگاه، توجه فرمایید. نکته دیگری که در خرید دستگاه میوه خشک کن لازم است به آن دقت کنید، ابعاد دستگاه است. بسیاری از افراد بدون درنظرگرفتن تناسب ابعاد دستگاه با محل نصب، اقدام به خرید خشک کن میوه می‌نمایند و بعدها جهت نصب دستگاه و عبور آن از چهارچوب درب دچار مشکل می‌شوند. جهت خرید و استعلام قیمت با کارشناسان تماس بگیرید.

فروش میوه خشک کن

 شرکت زاگرس ماشین سپاهان با برند تجاری زامنس، فروش میوه خشک‌کن‌های صنعتی خود را هم به‌صورت حضوری و هم اینترنتی انجام می‌دهد. در طول پروسه فروش میوه خشک کن به‌صورت اینترنتی، مشتری به‌صورت صفر تا ۱۰۰ در جریان مراحل ساخت و ارسال دستگاه قرار می‌گیرد و کلیه اطلاعات برای آن‌ها ارسال می‌گردد.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی زرد و مشکی زامنس

خرید اینترنتی میوه خشک کن

 اگر امکان سفر به اصفهان، و خرید حضوری از شرکت زاگرس ماشین سپاهان برای شما میسر نیست، می‌توانید به‌صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید. خرید اینترنتی میوه خشک کن از طریق تماس تلفنی و در بستر شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد. کلیه اطلاعت دستگاه توسط کارشناسان فروش برای شما ارسال شده و شرایط پرداخت و بارگیری با شما هماهنگ می‌شود. بیش از ۸۰ درصد مشتریان ما به‌صورت خرید اینترنتی دستگاه میوه خشک کن و تجهیزات خط تولید، سفارش خود را انجام می‌دهند.

قیمت انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی

 دستگاه خشک کردن میوه، همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، در ظرفیت‌ها و مدل‌های متفاوت تولید می‌شود. جهت استعلام قیمت انواع دستگاه میوه خشک کن با کارشناسان تماس بگیرید.

انواع بهترین دستگاه های میوه خشک کن

خشک کن میوه و سبزیجات

کلیه دستگاه‌های خشک کن میوه زامنس قابلیت خشک کردن انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات را دارند؛ اما اگر مشتری به‌صورت تخصصی قصد تولید میوه و یا صرفاً قصد تولید سبزیجات و صیفی‌جات را داشته باشد، بهتر است حتماً با کارشناسان زامنس در میان بگذارد تا دستگاه خشک کنی به آن‌ها معرفی و پیشنهاد شود که بالاترین راندمان را برای تولید آنها داشته باشد. خشک کن میوه و سبزیجات ۱۵۰ کیلویی و ۳۰۰ کیلویی، بهتری گزینه برای افرادی هستند که هم تصمیم به تولید میوه خشک دارند و هم سبزی و صیفی‌جات خشک. جهت استعلام قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی با کارشناسان تماس بگیرید.

دستگاه چیپس میوه

جهت تولید چیپس میوه، شما می‌توانید از دستگاه‌های زیر استفاده نمایید. دستگاه چیپس میوه زامنس در چهار ظرفیت تولید می‌شود که همگی عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای را دارا هستند. جهت استعلام قیمت دستگاه چیپس میوه کلیک کنید.

دستگاه میوه خشک زامنس

خشک کن میوه صنعتی

 دستگاه خشک کن میوه صنعتی، یک خشک کن بسیار قدرتمند است که جهت تولید چیپس میوه در ظرفیت‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. میوه خشک کن صنعتی دارای کابین بسیار بزرگ جهت تولید حجم زیادی فرآورده خشک است. معمولاً دستگاه خشک کن صنعتی، گازسوز بوده تا به لحاظ مصرف انرژی بهینه باشد. دستگاه میوه خشک کن صنعتی به خشک‌کن‌هایی گفته می‌شود که ظرفیت بار ورودی به آنها بیش از ۳۰۰ کیلوگرم در روز باشد.

دستگاه میوه خشک کن بزرگ

خشک کن میوه صنعتی یا دستگاه میوه خشک کن بزرگ در واقع همان دستگاه خشک کن صنعتی با ظرفیت ورودی بیش از ۵۰۰ کیلوگرم است. دستگاه بزرگ میوه خشک کن در کارگاه‌های صنعتی و کارخانه‌های تولید چیپس میوه استفاده می‌شود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن بزرگ

 جهت استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن بزرگ، با کارشناسان گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان تماس بگیرید.

میوه خشک کن صنعتی کوچک

میوه خشک کن صنعتی کوچک در واقع همان میوه خشک کن نیمه صنعتی است. از دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی در کارگاه‌های خانگی و نیمه صنعتی استفاده می‌شود. اگرچه این دستگاه‌ها ظرفیت ورودی کمتری نسبت به میوه خشک‌کن‌های صنعتی دارند؛ اما سرعت تولید آنها بسیار بالا بوده و برای افرادی که به‌تازگی قصد راه‌اندازی خط تولید میوه خشک را دارند بسیار کاربردی است. دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی گازسوز به جهت مصرف پایین، بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. اگرچه این دستگاه‌ها قیمت بالاتری نسبت به میوه خشک‌کن‌های خانگی دارند؛ اما کاملاً قاطعانه می‌توان گفت استفاده از خشک کن میوه نیمه صنعتی انتخاب عاقلانه‌تری است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی کوچک

 قیمت دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی نسبت به خشک کن میوه صنعتی اقتصادی‌تر است. جهت استعلام قیمت دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی با کارشناسان تماس بگیرید.

خرید دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

جهت خرید دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان، می‌توانید به‌صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی اقدام کنید.

بهترین میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی

دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی

بهتری دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی، میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی زامنس است. این دستگاه می‌تواند انواع میوه، سبزیجات، صیفی‌جات، لواشک و گیاهان دارویی و… را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن خشک کنید.

دستگاه صنعتی میوه خشک کن

 بهترین دستگاه صنعتی میوه خشک که جهت تولید چیپس میوه در ظرفیت بالا استفاده می‌شود، میوه خشک کن ۵۰۰ کیلویی زامنس است. این دستگاه با ۸ فن صنعتی قدرتمند و ۱۰۰ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر، انتخاب اول کارخانه‌های تولید چیپس میوه است.

فروش میوه خشک کن صنعتی

فروش میوه خشک کن صنعتی زامنس هم به‌صورت نقدی و هم به‌صورت اقساط و شرایطی انجام می‌گیرد. اگرچه به علت نوسانات موجود در بازار ارز، امکان فروش شرایطی خشک کن میوه را محدود کرده است؛ اما گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان، به جهت حفظ رفاه حال مشتریان، خشک‌کن‌های صنعتی خود را طی شرایط خاص به‌صورت اقساط به فروش می‌رساند.

هنگام خرید میوه خشک کن صنعتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی که پاسخگوی نیاز شما باشد، اولین قدم جهت راه‌اندازی یک خط تولید میوه خشک صنعتی و یا توسعه یک کارگاه میوه خشک کنی است. پیش از آن که اقدام به خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی نمایید، ظرفیت کار خود را مشخص کنید. دستگاه نباید بسیار بزرگ‌تر از ظرفیت تولید شما باشد، چراکه در این صورت، دستگاه مثلاً به‌ازای خشک کردن ۳۰۰ کیلوگرم میوه تازه، مصرفی معادل خشک کردن ۶۰۰ کیلوگرم بار دارد؛ این امر به لحاظ اقتصادی اصلاً توجه پذیر نیست. از طرفی اگر دستگاه ظرفیتی کمتر از ظرفیت تولید شما داشته باشد، بار شما خراب می‌شود که خوب این امر بسیار نامطلوب بوده و تولیدکننده متضرر می‌شود؛ بنابراین هنگام خرید میوه خشک کن صنعتی حتماً به ظرفیت کاری خود توجه داشته باشید.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی


 یکی از مهم‌ترین نکات در خرید میوه خشک کن صنعتی، قیمت آن است. قیمت میوه خشک کن صنعتی با ظرفیت دستگاه، کیفیت متریال به‌کاررفته در ساخت آن، سوخت، ابعاد و آپشن‌های دستگاه متناسب است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که زامنس را از دیگر رقبا متمایز می‌کند، قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی آن است که علی‌رغم کیفیت فوق‌العاده آن، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر نمونه‌های مشابه موجود در بازار دارد و شرایط پرداخت آن برای مشتری بسیار سهل و آسان است.

آشنایی با میوه خشک کن کابینی صنعتی زامنس

دستگاه خشک کن میوه کابینی زامنس یکی از انواع خشک کن های حرارتی میباشد که با توجه به نیاز جامعه به ایجاد اشتغال و ایجاد کسب و کار های خانگی ساخته شده است. این دستگاه از کاربردی ترین و کارامد ترین دستگاه های تولید مواد غذایی خشک در ایران محسوب می شود . خشک کن حرارتی زامنس در سایزها و اندازه های مختلف و براساس کارایی مورد نظر کاربران طراحی و ساخته میشوند و صرفه اقتصادی بالایی دارند.دستگاه های خشک کن حرارتی براساس حجم محصول تولیدی،اندازه و کارایی مورد نظر(کارگاهی یا خانگی)به دو دسته تک کابین و دوکابین تقسیم میشوند.

دستگاه خشک کن کابینی با دقت بالایی درجه حرارت کابین را کنترل میکند و به کمک دستورالعمل هایی که دارد انواع محصولات غذایی را بدون کوچکترین آسیبی ،رطوبت گیری و خشک میکند.کیفیت محصول تولیدی در این دستگاه به پارامتر های مختلفی نظیر مواد اولیه،نوع گرمادهی،محل قرارگیری دستگاه و… بستگی دارد و مسلماََ در صورتی که شرایط استاندارد این پارامتر ها رعایت شود محصول تولیدی مرغوب تر و باکیفیت تر خواهد بود.

آشنایی با تجهیزات دستگاه خشک کن:

دستگاه تولید میوه خشک

سینی ها:

یکی از قطعات مهم در این دستگاه سینی ها هستند که در واقع، محفظه هایی از جنس مفتول مس‌وار با روکش رنگ کوره‌ی الکترواستاتیک به منظور نگهداری از مواد غذایی در درون دستگاه تعبیه شده اند،هم‌چنین دلیل اینکه از این جنس استفاده میشود این است که مواغذایی به سینی نچسبند و باعث افزایش سیرکولاسیون (گردش هوا داخل دستگاه) شود.

فن ها:

این قطعه وظیفه‌ی توزیع یکنواخت حرارت در سرتاسر بدنه با هدف خارج کردن رطوبت مواد غذایی بر عهده دارد.محل قرارگیری فن ها در این دستگاه به نوع آن(عمودی یا افقی بودن) بستگی دارد و در صورتی که گردش جریان توده هوای گرم به صورت افقی باشد باید در انتهای دستگاه و در صورت عمودی بودن جریان باید در قسمت بالایی دستگاه قرار بگیرد.

کوره حرارتی:

مهم ترین قطعه در دستگاه خشک کن کابینی  کوره حرارتی میباشد که از طریق ایجاد درجه حرارت معینی در سرتاسر بدنه‌ی دستگاه باعث تخلیه آب و رطوبت موجود در  لابلای مواد غذایی میشود.درجه حرارت تولیدی توسط این قطعه باید بطور کامل رطوبت را از بین ببرد تا عمل خشک کردن بطور کامل انجام شود.درجه حرارت تولیدی به نوع ماده غذایی بستگی دارد.

جدول دما و زمان دستگاه های میوه خشک کن زامنس

جدول زمان بندی خشک شدن محصولات با دستگاه میوه خشک کن زامنس

ظرفیت میوه خشک کن های زامنس چقدر است؟

میوه خشک کن های زامنس در ۴ ظرفیت ۱۰۰ کیلویی ، ۱۵۰ کیلویی ، ۳۰۰ کیلویی و ۶۰۰ کیلویی تولید می شوند. این دستگاه ها نیمه صنعتی و صنعتی هستند.

دستگاه خشک کن میوه زامنس گاز سوز است و یا با برق کار می کند؟

سوخت اصلی دستگاه میوه خشک کن زامنس ، گاز است. اما برای فعالیت فن ها و سیستم کنترل هوشمند به برق نیز احتیاج دارد.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی زامنس چه محصولاتی را خشک می کند؟

میوه خشک کن صنعتی زامنس، قابلیت خشک کردن انواع میوه ، سبزیجات ، صیفی جات ، لواشک ، گیاهان دارویی و... را دارد.

شرایط فروش میوه خشک کن زامنس

دستگاه های میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی زامنس به صورت نقد و شرایطی ( با ضوابط خاص ) به فروش می رسند.

میوه خشک کن زامنس چند ساعته خشک می کند؟

بسته به محل نصب دستگاه ، نوع محصول ، رطوبت محصول ، ضخامت اسلایس ، نحوه چینش بار تر و نوع دستگاه ، مدت زمان جهت خشک شدن انواع میوه متفاوت است.