مقالات آموزشی

سبزی خرد کن بشقابی دهانه ۷۰ سانتی متری

سبزی خرد کن بشقابی دهانه 70 سانتی متری

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سبزیجات آماده، دستگاه سبزی خرد کن است. سبزی خرد کن ها در مدل های مختلفی ساخته و به بازار عرضه می شوند. یکی از این مدل ها، سبزی خرد کن بشقابی دهانه ۷۰ سانتی متری است که عملکرد فوق العاده ای دارد. در این مقاله به بررسی و معرفی این دستگاه می پردازیم.

فهرست مطالب

بهترین مارک سبزی خرد کن صنعتی

پیش از آن که بخواهیم به معرفی سبزی خرد کن بشقابی بپردازیم بهتر است به این سوال که بسیاری از مشتریان از کارشناسان ما میپرسند پاسخ دهیم. سبزی خرد کن های صنعتی انواع مختلفی دارند. به طور کلی می توان گفت خرد کن های صنعتی به دو دسته سبزی خرد کن بشکه ای و سبزی خرد کن بشقابی تقسیم می شوند. معمولا سبزی خرد کن های بشکه ای برای حجم کاری کم مورد استفاده قرار می گیرد و کارگاه های بزرگ از سبزی خرد کن بشقابی استفاده می کنند. سبزی خرد کن های بشقابی بیشتر توسط تولیدکنندگان داخلی کشور ساخته می شوند. حین خرید سبزی خرد کن توجه داشته باشید که از تولید کنندگان مطرح و باسابقه خرید خود را انجام دهید.

سبزی خرد کن بشقابی دهانه ۷۰ سانتری متری

یکی از بهترین و کارآمد ترین دستگاه های خرد کن سبزی برای سبزی مارکت ها، خط تولید سبزیجات آماده، فروشگاه های سبزی خرد کنی و… سبزی خرد کن بشقابی با دهانه ۷۰ سانتی متری است. این دستگاه تمام آنچه که شما از یک دستگاه خرد کن سبزی انتظار دارید را به خوبی برآورده می کند. همچنین از این دستگاه می توانید در فروشگاه و یا رستوران خود نیز استفاده کنید.

سبزی خرد کن دهانه 70 سانتی متری

مشخصات فنی سبزی خرد کن دهانه ۷۰

  • دهانه این دستگاه همانطور که از اسم آن مشخص است ۷۰ سانتی متر می باشد.
  • در هر بار استفاده از این دستگاه ۲۰ کیلوگرم سبزی را می توانید در حدود دو الی سه دقیقه خرد کنید.
  • موتور این دستگاه ۳ اسب بخار می باشد.
  • ظرفیت اسمی این دستگاه ۴۰۰ تا ۵۰۰ کیلو در ساعت است.
  • دستگاه چرخ دار بوده و قابل حمل می باشد.
  • بدنه این دستگاه از جنس استیل بوده اما بشقاب و درب دستگاه آلومینیومی است.
  • دستگاه ضد زنگ و قابل شستشو می باشد.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان زامنس تماس حاصل فرمایید.

سبزی خرد کن بشقابی دهانه ۷۰

 سبزی‌خردکن بشقابی دهانه ۷۰

 یکی از تجهیزات اساسی در کارگاه‌های تولید سبزیجات آماده و نیمه‌آماده، دستگاه سبزی‌خردکن است. سبزی‌خردکن‌ها انواع مختلفی دارد؛ اما در حجم کاری بالا، سبزی‌خردکن بشقابی دهانه ۷۰ یک گزینه بسیار عالی محسوب می‌شود. این دستگاه توسط تولیدکنندگان داخلی ساخته شده است و کیفیت آن بسیار عالی است. جنس بدنه این دستگاه بسته به سفارش مشتری می‌تواند استیل و یا ورق دیگری باشد. قیمت سبزی خردکن بشقابی دهنه ۷۰ بسته به جنس آن و سفارش مشتری متفاوت است.

مشخصات دستگاه سبزی‌خردکن بشقابی دهنه ۷۰

  • این دستگاه بدون آب انداختن، سبزی را خرد می‌کند.
  • استفاده از سبزی‌خردکن بشقابی به‌جای روش‌های سنتی و دستگاه‌های قدیمی سرعت تولید را افزایش می‌دهد.
  • جنس تیغه این دستگاه از استیل بوده و متناسب با استانداردهای بهداشتی است.
  • کلیه اصول ایمنی در ساخت این دستگاه استفاده شده است.
  • دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 قیمت سبزی خردکن بشقابی دهنه ۷۰

 جهت استعلام قیمت سبزی خردکن بشقابی دهنه ۷۰ و یا خرید و ثبت سفارش با کارشناسان تماس بگیرید.

 ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

تفاوت سبزی خرد کن سطلی با سبزی خرد کن بشقابی

  • مزیت سبزی خرد کن بشقابی نسبت به سبزی خرد کن سطلی یا بشکه ای عملکرد چرخش تیغه و بشقاب است که مانع جمع شدن سبزی و گیر کردن تیغه می شود. در سبزی خرد کن بشکه ای تنها تیغه است که در گردش می باشد و سبزی ها به صورت یکدست و یکنواخت خرد نمی شوند.
  • مزیتی که سبزی خرد کن بشقابی دارد این است که سبزی ها در آن له نمی شوند و سبزی آب نمی اندازد. از دیگر مزیت های آن می توان به کنترل داشتن روی اندازه خرد کردن سبزی اشاره کرد.سبزی خرد کن بشکه ای، مناسب حجم کاری کم و در مغازه ها یا کارگاه های کوچک یا حتی مصارف خانگی می باشد.
  • سبزی خرد کن بشقابی در مقایسه با نوع بشکه ای اندازه بزرگ تری داشته و حجم بیشتری از سبزیجات درون آن جای می گیرد.
  • جالب است بدانیم استفاده از سبزی خردکن های بشکه ای برای مغازه های سبزی خرد کنی چندان توصیه نمی شود زیرا کار کردن با دستگاه و تمیزکاری آن به کرار مشکل است. همچنین امکان اینکه سبزی های خرد شده در کف سطل آب بیندازد در این نوع دستگاه های زیاد است. عمده کاربرد این نمونه از سبزی خردکن ها برای مصارف خانگی و رستوران های با حجم کاری پایین می باشد.
سبزی خرد کن صنعتی

طرز استفاده از خرد کن سبزی بشقابی

ابتدا سبزی را به خوبی در وان شستشو دستی یا اتوماتیک بشویید. جهت جلوگیری از آب انداختن سبزی، بعد از شستشو سبزیجات حتما با استفاده از دستگاه آبگیر سانتریفیوژ سبزیجات آب سبزی را کاملا بگیرید و از خشک بودن آن مطمئن شوید و سپس سبزی را داخل دستگاه سبزی خرد کن بریزید.ابتدا دستگاه را روشن نمایید و سپس سبزی را داخل دستگاه بریزید. جهت افزایش راندمان و عملکرد دستگاه ، مخزن دستگاه را بیش از اندازه پر نکنید و از فشار دادن سبزی به داخل دستگاه خودداری نمایید.قبل از استفاده از دستگاه از تیز بودن تیغه ها اطمینان حاصل نمایید.بعد از اتمام کار تیفه را جدا کرده، بشویید و تیغه را خشک کنید.

خرید سبزی خرد کن بشقابی دهانه ۷۰ سانتی متری

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با برند زامنس، تولید کننده انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات و صفر تا صد خط تولید میوه و سبزیجات خشک و نیمه آماده می باشد. جهت خرید دستگاه خرد کن سبزی بشقابی با کارشنان ما تماس بگیرید.

کلیه حقوق مادی و معنوی مقالات درج شده در سایت zamens.ir متعلق به شرکت زاگرس ماشین سپاهان می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب اجازه و مجوز کتبی ، پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.