مقالات آموزشی

خشک کن میوه ۲۰ سینی صنعتی

خشک کن میوه 20 سینی صنعتی

دستگاه خشک کن میوه ۲۰ سینی صنعتی کوچکترین مدل دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات ساخته شده در گروه صنعتی زامنس می باشد. این دستگاه صنعتی کوچک گاز سوز بوده و قابل استفاده برای انواع میوه، سبزیجات، صیفی جات و گیاهان دارویی می باشد. این دستگاه به خاطر ابعاد استانداردی که دارد، قابل استفاده در کارگاه های کوچک تولید چیپس میوه و یا حتی منازل، می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این دستگاه خشک کن میوه زامنس می پردازیم.

فهرست مطالب

مقایسه میوه خشک کن ۲۰ سینی زامنس با میوه خشک کن های مشابه در بازار

یکی از نکات قابل توجه در دستگاه میوه خشک کن ۲۰ سینی زامنس نسبت به میوه خشک کن های موجود در بازار در همین ظرفیت، گاز سوز بودن این دستگاه است که باعث میشود خشک کن قدرت و سرعت بسیار خوبی در خشک کردن محصولات داشته باشد. از طرفی دستگاه های گازسوز به صرفه تر هستند و می توان گفت انرژی کمتری مصرف می کنند.

خشک کن تک کابین 100 کیلویی

میوه خشک کن تک کابین متوسط مناسب چه کسانی است؟

برای افرادی که به تازگی قصد راه اندازی خط تولید میوه خشک را در یک کارگاه کوچک و یا در منزل دارند، خشک کن میوه ۲۰ سینی صنعتی زامنس، گزینه بسیار خوبی به حساب می آید. چرا که هم قیمت آن مقرون به صرفه است، هم به فضای بزرگی احتیاج ندارد و از طرفی یک سرمایه گذاری کم ریسک محسوب می شود. بسیاری از افراد در ابتدای کار ترجیح می دهند از دستگاه های برقی ارزان قیمت موجود در بازار استفاده کنند اما برای یک کسب و کار و حجم کاری متوسط اگر دستگاه ظرفیت استاندارد نداشته باشد و سرعت خشک کردن آن پایین باشد، عملاً با توجه به وقت و نیروی کاری که برای تولید محصولات می گذارید، شاید نتیجه لازم را نگیرید. به همین منظور توصیه می شود حتی اگر بودجه و حجم کاری محدودی دارید، باز هم از خرید دستگاه های بی کیفیت صرف نظر کنید و یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی اقتصادی تهیه کنید.

مشخصات فنی میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی

ظرفیت دستگاه

این دستگاه تک کابین که با گاز شهری کار می کند، دارای ظرفیت اسمی ۱۰۰ کیلوگرمی می باشد. ظرفیت دستگاه به صورت حدودی بوده و به نوع محصول، ضخامت برش آن ، نحوه چیدن بار در دستگاه و… بستگی دارد. اما به طور حدودی و تقریبی میتوان گفت این دستگاه می تواند ۱۰۰ کیلو بار تازه را در روز خشک کند.

مصرف دستگاه

این دستگاه همانطور که پیشتر گفته شد گازسوز بوده و مصرف آن بسیار کم است.

سرعت خشک کردن خشک کن میوه ۲۰ سینی صنعتی

به دلیل وجود کوره فولادی و مشعل قوی و همچنین قرار گرفتن ۲ عدد فن صنعتی بسیار بزرگ در این دستگاه، میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی زامنس جزو قویترین خشک کن های گازی در بین سایر خشک کن های هم رده خود محسوب می شود.. سرعت خشک کردن دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد و مهم ترین پارامتر تاثیرگذار بر آن رطوبت محیط است. اگر رطوبت محلی که دستگاه در آنجا قرار میگیرد بسیار بالا باشد ، رطوبت از درون کابین خارج نمی شود و این امر موجب کاهش راندمان دستگاه، پایین آمدن سرعت خشک کردن دستگاه و دیر تر خشک شدن محصولات می شود.

کیفیت بدنه و متریال ساخت دستگاه

در گروه صنعتی زامنس، کیفیت اساس کار است. در کلیه دستگاه های ساخته شده با برند زامنس از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی زامنس دارای شاسی بندی فولادی بوده و بدنه آن از جنس ورق گالوانیزه با ضخامت مناسب است. رنگ بدنه دستگاه از نوع رنگ استاتیک یا رنگ کوره ای الکترواستاتیک است؛ این رنگ بسیار با کیفیت بوده و قابل شستشو و ضد زنگ می باشد.

میوه خشک کن 20 سینی

مشخصات فنی دیگر

  • دستگاه دارای یک عدد ترولی چرخدار با ۲۰ عدد سینی ۶۰ در ۸۰ سانتی متری می باشد.
  • دستگاه دارای سیستم کنترل هوشمند تمام اتوماتیک می باشد.
  • دستگاه چرخ دار و قابل حمل است.
  • عایق بندی دستگاه پشم سنگ با ضخامت بالا است که موجب افزایش راندمان دستگاه و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  • یک فاکتور مهم در دستگاه های میوه خشک کن صدای دستگاه است؛ دستگاه میوه خشک کن گازی ۲۰ سینی با توجه به جثه و اندازه دستگاه به نوبه خود بسیار کم صدا است و برای کارگاه های مسکونی قابل استفاده است.

اطلاعات بیشتر از این دستگاه را در اینجا بررسی کنید.

دستگاه میوه خشک کن ۲۰ سینی

 دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی

 دستگاه خشک کن تک‌کابین متوسط برند زامنس، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان است. این دستگاه با حجم کاری خانگی تا نیمه‌صنعتی و ظرفیت روزانه ۱۰۰ کیلو بار تازه، دارای ۲۰ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر، گزینه مناسبی برای افرادی است که قصد دارند میوه و سبزیجات خشک را در کارگاه‌های کوچک تولید کنند. این دستگاه با ابعاد مناسب، حجم کاری نیمه‌صنعتی و قیمت مقرون‌به‌صرفه گزینه بسیار خوبی برای شروع کار است. قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی نسبت به سایر خشک‌کن‌های نیمه‌صنعتی و صنعتی، ارزان‌تر است. این دستگاه گازسوز به‌خاطر مصرف کم‌انرژی انتخاب مناسب‌تری نسبت به خشک‌کن‌های برقی هم رده آن است. استهلاک کمتر این دستگاه باعث می‌شود تا تولیدکننده میوه خشک از سود بیشتری برخوردار شود.

میوه خشک کن ارزان

 اگرچه دستگاه‌های میوه خشک کن با قیمت‌های بسیار پایین نیز در بازار موجود است؛ اما میوه خشک کن تک‌کابین متوسط ۱۰۰ کیلویی زامنس را می‌توان از جمله خشک‌کن‌های نیمه‌صنعتی تا صنعتی ارزان‌قیمت دانست. این دستگاه به‌عنوان یک میوه خشک کن ارزان عملکرد بسیار خوبی را به لحاظ کیفیت تولید و مصرف سوخت، از خود بر جای گذاشته است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی

جهت استعلام قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۰۰ کیلویی با کارشناسان تماس بگیرید. ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه میوه خشک کن گازی ۲۰ سینی

میوه خشک کن تک کابین بلند زامنس دارای یکسال وارانتی و ۱۰ سال ضمانت بدنه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. وارانتی به این معنی که اگر هر قطعه از دستگاه دچار مشکل شد ، آن قطعه را به دفتر مرکزی زامنس ارسال می کنید و یک قطعه نو برای شما فرستاده می شود.

جهت خرید دستگاه خشک کن میوه ، ثبت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید.

کلیه حقوق مادی و معنوی مقالات درج شده در سایت zamens.ir متعلق به شرکت زاگرس ماشین سپاهان می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب اجازه و مجوز کتبی ، پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.