مقالات آموزشی

دستگاه میوه خشک کن گازی ۲۵ سینی

دستگاه میوه خشک کن گازی 25 سینی

دستگاه میوه خشک کن گازی ۲۵ سینی زامنس، یکی دیگر از مدل های دستگاه خشک کن میوه ساخت شرکت زامنس است. این دستگاه با حجم کاری نیمه صنعتی جزو دستگاه های کوچک گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان محسوب می شود. این دستگاه میان رده با قیمتی مقرون به صرفه کارایی فوق العاده ای دارد و برای انواع میوه ها، سبزیجات، صیفی جات، لواشک، گیاهان دارویی، گل محمدی و… قابل استفاده است. در ادامه به معرفی دقیق تر از این دستگاه می پردازیم.

فهرست مطالب

میوه خشک کن ۲۵ سینی برای چه کسانی مناسب است؟

این دستگاه همانطور که گفته شد جزو دستگاه های نیمه صنعتی کوچک محسوب می شود؛ اما هرگز دچار سو تفاهم نشوید. این دستگاه هرگز دستگاه خانگی محسوب نمی شود. این دستگاه مناسب افرادی است که قصد راه اندازی یک کارگاه کوچک تولید چیپس میوه در یک مغازه یا فضای کوچکی را دارند. این دستگاه بسیار برای شروع کار مناسب است. هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ عملکرد و افق کاری. با خرید این دستگاه در صورتی که حجم کاریتان زیاد شد و کارتان توسعه پیدا کرد تا یکسال نیاز به خرید دستگاه جدید و بزرگ تر نخواهید داشت. مطمئن هستیم که کیفیت و کارایی این دستگاه و موفقیت در کسب و کارتان در نهایت شما را مجاب خواهد کرد تا دستگاه های بزرگ و صنعتی زامنس را نیز خریداری کنید. اما تا آن روز خیالتان از بابت کارایی این دستگاه راحت باشد.

جهت استفاده از میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی در خانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد دارید دستگاه تک کابین بلند ۱۵۰ کیلویی را در خانه استفاده کنید لازم است به چند نکته توجه کنید. اول آن که آیا ابعاد دستگاه از درب و چارچوب درب عبور خواهد کرد یا خیر. نکته بعدی این است که به علت آن که دستگاه صنعتی می باشد امکان حمل آن در راه پله وجود ندارد. دستگاه را تنها می توانید به کمک جرثقیل و از طریق ایوان یا بالکن به طبقات بالا منتقل کنید. نکته دیگر این است که آیا سقف محلی که قرار است دستگاه را در آنجا قرار دهید متناسب با ابعاد دستگاه است یا خیر. اگر سقف کوتاه باشد، تهویه به خوبی انجام نمی گیرد و راندمان دستگاه بشدت افت خواهد کرد.

دستگاه خشک کن تک کابین بلند

مشخصات فنی میوه خشک کن تک کابین بلند زامنس

ظرفیت دستگاه

این دستگاه تک کابین که با گاز شهری کار می کند، دارای ظرفیت اسمی ۱۵۰ کیلوگرمی می باشد. ظرفیت دستگاه به صورت حدودی بوده و به نوع محصول، ضخامت برش آن ، نحوه چیدن بار در دستگاه و… بستگی دارد. اما به طور حدودی و تقریبی میتوان گفت این دستگاه می تواند ۱۵۰ کیلو بار تازه را در روز خشک کند.

مصرف دستگاه

این دستگاه همانطور که پیشتر گفته شد گازسوز بوده و مصرف آن بسیار کم است.

سرعت خشک کردن دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

به دلیل وجود کوره فولادی و مشعل قوی و همچنین قرار گرفتن ۴ عدد فن صنعتی بسیار بزرگ در این دستگاه، میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی زامنس جزو قویترین دستگاه های خشک کن ساخته محسوب می شود. سرعت خشک کردن دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد و مهم ترین پارامتر تاثیرگذار بر آن رطوبت محیط است. اگر رطوبت محلی که دستگاه در آنجا قرار میگیرد بسیار بالا باشد ، رطوبت از درون کابین خارج نمی شود و این امر موجب کاهش راندمان دستگاه، پایین آمدن سرعت خشک کردن دستگاه و دیر تر خشک شدن محصولات می شود.

کیفیت بدنه و متریال ساخت دستگاه

در گروه صنعتی زامنس، کیفیت اساس کار است. در کلیه دستگاه های ساخته شده با برند زامنس از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی زامنس دارای شاسی بندی فولادی بوده و بدنه آن از جنس ورق گالوانیزه با ضخامت مناسب است. رنگ بدنه دستگاه از نوع رنگ استاتیک یا رنگ کوره ای الکترواستاتیک است؛ این رنگ بسیار با کیفیت بوده و قابل شستشو و ضد زنگ می باشد.

دستگاه میوه خشک کن 150 کیلویی

مشخصات فنی دیگر

  • دستگاه دارای یک عدد ترولی چرخدار با ۲۵ عدد سینی ۶۰ در ۸۰ سانتی متری می باشد.
  • دستگاه دارای سیستم کنترل هوشمند تمام اتوماتیک می باشد.
  • دستگاه چرخ دار و قابل حمل است.
  • عایق بندی دستگاه پشم سنگ با ضخامت بالا است که موجب افزایش راندمان دستگاه و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.
  • یک فاکتور مهم در دستگاه های میوه خشک کن صدای دستگاه است؛ دستگاه میوه خشک کن گازی ۲۵ سینی با توجه به جثه و اندازه دستگاه به نوبه خود بسیار کم صدا است و این مسئله یک ویژگی مثبت در این دستگاه محسوب می شود.
  • اطلاعات بیشتر از این دستگاه را در اینجا بررسی کنید.

دستگاه میوه خشک کن ۲۵ سینی

دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی تک کابین بلند زامنس، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان می باشد. این دستگاه نیمه صنعتی بوده و دارای ۲۵ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتیمتر می باشد.معمولاً مشتریانی که قصد تولید میوه و سبزیجات خشک در حجم کاری نیمه صنعتی تا صنعتی را دارند از این دستگاه استفاده می کنند. ابعاد مناسب، قدرت و قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی زامنس با ۴ فن صنعتی قوی، باعث شده است تا این میوه خشک کن جزو محبوب ترین دستگاه های خشک کن موجود در بازار باشد. این دستگاه قابل استفاده جهت خشک کردن انواع میوه، سبزی، صیفی جات ، گیاهان دارویی و غذای تشویقی حیوانات خانگی است.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. با توجه به ظرفیت دستگاه، قدرت فن های صنعتی و مصرف انرژی پایین آن ، میوه خشک کن تک کابین بلند زامنس به یکی از پر فروش ترین مدل های دستگاه های خشک کن تبدیل شده است.

خرید دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی

جهت خرید دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی و استعلام قیمت آن با کارشناسان تماس بگیرید. ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه میوه خشک کن گازی ۲۵ سینی

میوه خشک کن تک کابین بلند زامنس دارای یکسال وارانتی و ۱۰ سال ضمانت بدنه، پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد. وارانتی به این معنی که اگر هر قطعه از دستگاه دچار مشکل شد ، آن قطعه را به دفتر مرکزی زامنس ارسال می کنید و یک قطعه نو برای شما فرستاده می شود.

جهت خرید دستگاه خشک کن میوه ، ثبت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید.

کلیه حقوق مادی و معنوی مقالات درج شده در سایت zamens.ir متعلق به شرکت زاگرس ماشین سپاهان می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب اجازه و مجوز کتبی ، پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.