مقالات آموزشی

قطعات دستگاه میوه خشک کن

دستگاه‌های میوه خشک کن امروزه برای افرادی که به دنبال حفظ و ذخیره میوه‌ها و سبزیجات باارزش و طعم طبیعی هستند، ضروری شده‌اند. اما اگر به دنبال یک دستگاه میوه خشک کن باکیفیت و کارایی بالا هستید، نیاز به کسب اطمینان از اصل بودن قطعات دستگاه میوه خشک کن و مؤثر بودن دستگاه، دارید. در گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان، ما با تفکری پیشرو و تخصص بالا، به شما دستگاه‌های میوه خشک کن باکیفیت عالی و قطعات اصلی (تولید ملی) را ارائه می‌دهیم تا مطمئن شوید که میوه‌ها و سبزیجات شما با حفظ کامل طعم و ارزش غذایی خود خشک می‌شوند.

فهرست مطالب

قطعات دستگاه میوه خشک کن باکیفیت از تولیدکنندگان مطرح ایرانی

ما از تولیدکنندگان معتبر جهت تأمین قطعات دستگاه میوه خشک کن کمک می‌گیریم. یکی از حیاتی‌ترین قطعات در دستگاه خشک کن میوه، مشعل آن است. بهترین تولیدکننده مشعل در ایران، کارخانه ایران رادیاتور است که گروه صنعتی زامنس جهت تأمین مشعل دستگاه‌های خود با این کارخانه همکاری دارد. از طرفی قطعات دیگر نظیر فن‌ها نیز از تولیدکنندگان به نام ایرانی تأمین می‌گردد. برای بدنه دستگاه نیز از ورق استیل یا گالوانیزه مقاوم در برابر زنگ‌زدگی، رطوبت و خوردگی بادوام بالا استفاده می‌کنیم. قطعات ما با آخرین استانداردها و فناوری‌های نوین ساخته شده‌اند تا بهترین عملکرد را برای شما فراهم کنند.

یکسال وارانتی قطعات دستگاه میوه خشک کن

وارانتی و تعویض رایگان قطعات

کلیه قطعات دستگاه میوه خشک کن زامنس دارای یک سال وارانتی هستند و در صورت بروز مشکل، می‌توانید به‌راحتی آنها را تعویض کنید. این ویژگی‌ها به شما امکان می‌دهند که دستگاه‌های خود را بدون هیچ‌گونه دردسری نگه‌داری کنید و از آن‌ها بهره‌مند شوید.

ضمانت اصل بودن قطعات دستگاه میوه خشک کن

تضمین کیفیت و رضایت مشتری

استفاده از قطعات باکیفیت به همراه یک سال وارانتی با افتخار، موجب آن شده است که گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با برند تجاری زامنس دستگاه میوه خشک کن را باکیفیت بالا و عمر طولانی به بازار عرضه کند. تعهد ما به کیفیت و رضایت مشتری، ما را از رقبای دیگر متمایز می‌کند. هر قطعه کوچکی از دستگاه وارانتی شده است تا به شما اطمینان دهد که زامنس، همواره پشتیبان شما خواهد بود تا دستگاه خشک کن میوه شما با بهترین عملکرد به تولید بپردازد.

مهم‌ترین قطعات دستگاه میوه خشک کن

یک دستگاه خشک کن میوه، از قطعات زیادی تشکیل شده است. مهم‌ترین قطعات این دستگاه عبارت‌اند از

  • مشعل
  • فن‌های دستگاه
  • سانتریفیوژ خروج رطوبت میوه خشک کن
  • و تابلو برق دستگاه
    اگرچه کیفیت متریال به‌کاررفته و مهارت در ساخت بدنه و کل دستگاه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ اما توجه به کیفیت و عملکرد این قطعات در افزایش راندمان یک دستگاه خشک کن، ضروری است.

چند نکته مهم

  • هنگام خرید میوه خشک کن، کمیت را فدای کیفیت نکنید! چه بسیار دستگاه‌های خشک کن ارزان قیمتی که با قطعات ضعیف و کیفیت ساخت پایین، بدون هیچ‌گونه ضمانت و پشتیبانی، به فروش می‌رسند.
  • حتماً و حتماً پس از خرید دستگاه میوه خشک کن، آموزش کار با دستگاه میوه خشک کن صنعتی را از شرکت سازنده دستگاه بپرسید و پیگیری نمایید.

جهت آشنایی با آموزش کار با دستگاه میوه خشک کن صنعتی زامنس، این مقاله را مطالعه نمایید.

  • اگر میوه خشک کن برقی تهیه می‌کنید، از کیفیت المنت حرارتی دستگاه اطمینان حاصل نمایید. مطمئن شوید که برق دستگاه تک‌فاز است یا سه‌فاز.

با دانستن کیفیت قطعات دستگاه میوه خشک کن و کیفیت ساخت آن شما می‌توانید با خیالی آسوده به خواسته‌های خود در تولید فراورده‌های خشک و خشک‌کردن میوه‌ها و سبزیجات بپردازید. برای سفارش دستگاه میوه خشک کن صنعتی و یا دریافت اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.
ما آماده‌ایم تا به شما در انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن و تجهیزات خط تولید میوه خشک جهت راه‌اندازی خط تولید میوه خشک کمک کنیم. 

دریافت مشاوره رایگان= تماس با کارشناسان زامنس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.