مقالات آموزشی

خط شستشوی سبزی

خط شستشو سبزیجات اتوماتیک

خط شستشوی سبزی یک بخش مهم در خط تولید سبزیجات آماده محسوب می‌شود. کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولید سبزیجات آماده، نیمه‌آماده و سبزیجات خشک که به دنبال اخذ مجوز و کسب پروانه از وزارت بهداشت و ارگان‌های مختلف هستند، می‌بایست در کارخانه خود از خط شستشو خودکار بهره‌مند باشد. در ادامه به معرفی جزئیات دقیق‌تر از خط شستشو میوه و سبزیجات می‌پردازیم.

فهرست مطالب

وان شستشو اتوماتیک

وان شستشو اتوماتیک

وان شستشو اتوماتیک ساخت شرکت زاگرس ماشین سپاهان، از جنس استیل ۳۰۴ صنایع غذایی بوده و تمام اتوماتیک می باشند. بلوبر یا حباب سازی که در این وان ها تعبیه شده است باعث ایجاد یک سیستم سیرکوله و گردش آب درون وان می شود که نتیجه آن، از بین رفتن کامل گل و لای و آلودگی های میوه و سبزیجات می باشد. میوه و سبزیجات درون این وان ها به گردش در می آیند و پس از شستشو به کمک نوار نقاله به خارج از وان هدایت می شوند. شما میتوانید ۱ تا ۵ دستگاه از این وان ها را برای خط شستشو خود تهیه کنید. معمولا برای خط شستشو میوه ۳ دستگاه وان شستشو اتوماتیک و برای خط شستشو سبزیجات از ۵ دستگاه وان شستشو اتوماتیک استفاده می شود.

خرید وان شستشو اتوماتیک

خرید وان شستشو اتوماتیک جهت اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو برای کارگاه های تولید چیپس میوه ، سبزیجات و صیفی جات خشک و نیمه آماده بسیار ضروری است. جهت خرید وان شستشو اتوماتیک با کارشناسان تماس بگیرید.

قیمت وان شستشو اتوماتیک

جهت استعلام قیمت وان شستشو اتوماتیک و یا ثبت سفارش با کارشناسان تماس بگیرید.

نوار کنترل

نوار کنترل از نوار کنترل جهت هدایت میوه و سبزیجات از خط شستشو به خط دیگر کارخانه یا کارگاه استفاده میشود. فن های صنعتی تعبیه شده در این دستگاه باعث می شود تا عملیات خنک سازی یا از بین بردن رطوبت ناشی از شستشو محصولات همزمان با هدایت محصولات، انجام شود.

آبگیر سبزیجات سبد متغیر

دستگاه آبگیر سانتریفیوژ سبد متغیر به کمک این دستگاه میتوان آب اضافی ناشی از شستشو سبزیجات را گرفت . عمل آبگیری سبزیجات موجب می شود تا سرعت عمل کارگاه های تولید سبزیجات آماده و نیمه آماده افزایش پیدا کند. از طرفی اگر سبزیجات را با رطوبت اضافی بسته بندی کنید موجب فساد و گندیدگی آن می شود.

خط شستشوی سبزیجات شامل چه تجهیزاتی است؟

 اولین پرسش دررابطه‌با خط شستشوی سبزی، تجهیزات این قسمت است. به‌طورکلی واحد شستشو می‌بایست دارای وان شستشو دستی، وان شستشو خودکار، نوار کنترل و آبگیر سانتریفیوژ سبزیجات باشد. میوه و سبزیجات تازه پیش از ورود به فضای داخلی کارخانه، در یک واحد کنترل، نظارت می‌شوند و ساقه، ریشه و گِل آنها تا حدی گرفته می‌شود. سپس در یک وان دستی گل‌گیری اولیه می‌شوند و بعد از آن وارد وان شستشو اتوماتیک سه‌مرحله‌ای یا بیشتر، خواهند شد. سپس به کمک نوار کنترل، سبزیجات به بخش آبگیر سانتریفیوژ هدایت می‌شوند.

برای شروع کار شستشو سبزیجات حداقل ظرفیت تجهیزات چقدر است؟

یکی دیگر از سؤالات رایج مشتریان از ما این است که حداقل ظرفیت لازم تجهیزات جهت شروع کار میوه خشک چقدر است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که هنگام انتخاب ظرفیت تجهیزات حتماً به این نکته توجه داشته باشید که به افق کاری و آینده کاری خود در درازمدت نیز توجه داشته باشید و به‌صرفه‌ترین انتخاب را انجام دهید به‌نحوی‌که حداقل تا بیش از یکسان آینده کاری خود و افزایش حجم کاری، نیاز به خرید تجهیزات نداشته باشید. ظرفیت وان‌های شستشو اتوماتیک ساخت شرکت زامنس از پانصد لیتر شروع می‌شود به بالا. اما توصیه ما به مشتریان، حداقل ظرفیت ۷۰۰ لیتری برای شروع کار است. حداقل ابعاد نوار کنترل یک و نیم متر با عرض ۳۰ سانتی‌متر و ارتفاع ۹۰ سانتی‌متر است و حداقل آبگیر سبزیجات نیز ۱۲ کیلویی است.

خط شستشوی سبزی

حداقل فضا برای خط شستشو سبزی چقدر است؟

یکی دیگر از سؤالات بسیار مهم دررابطه‌با واحد شستشو سبزیجات، مقدار فضایی است که لازم است در اختیار داشته باشید. در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت شما برای شروع این کار به حداقل ۵۰ مترمربع فضا احتیاج خواهید داشت.

حداقل فضای راه اندازی خط شستشوی سبزی

برق دستگاه مکانیزه شستشوی سبزیجات تک فاز است یا سه فاز؟

موتور وان‌های شستشو اتوماتیک سبزیجات می‌تواند تک‌فاز یا سه‌فاز باشد. بر اساس دسترسی مشتری به برق شهری یا سه‌فاز و بسته به سفارش آنها می‌توان وان‌ها را تک‌فاز و یا سه‌فاز ساخت.

موتور دستگاه شستشوی سبزی

بازار فروش راه اندازی خط شستشو سبزیجات

بسیاری از کارآفرینان و کارجویان عزیزی که در صدد اشتغال‌زایی برای خود یا دیگران هستند دررابطه‌با بازار کار خط شستشوی سبزیجات از ما سؤال می‌پرسند. در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که در حال حاضر خط تولید سبزیجات آماده و خط شستشو سبزیجات یک کسب‌وکار نوین و پربازده در ایران محسوب می‌شود. شما می‌توانید از کارخانه‌ها، غذاخوری‌ها و… سفارش ثبت کنید و یا محصولات خود را به‌صورت بسته‌بندی‌شده به بازار عرضه کنید.

خرید خط شستشو اتوماتیک سبزیجات

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با برند تجاری زامنس، تولید کننده وان های شستشو دستی و اتوماتیک، نوار کنترل، آبگیر سانتریفیوژ سبزیجات و صفر تا صد تجهیزات خط تولید میوه خشک می باشد. شما میتوانید تجهیزات خود را در ابعاد و ظرفیت های دلخواه و به صورت سفارشی ثبت کنید. فروش محصولات به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می پذیرد.

دستگاه شستشوی سبزی

شرایط پرداخت وان شستشو اتوماتیک زامنس

در حال حاضر و باتوجه‌به نوسانات موجود در بازار ارز، استیل و فولاد، کلیه دستگاه‌ها و تجهیزات به‌صورت نقد به فروش می‌رسد؛ اما به جهت رفاه حال مشتری در مواقع ویژه نیز امکان فروش شرایطی میسر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت زامنس تماس حاصل فرمایید.

دفتر مرکزی ۰۳۱۳۷۸۸۲۱۶۶

خرید خط شستشو میوه و سبزی در اصفهان

مشتریان عزیز می توانند جهت خرید حضوری، به دفتر مرکزی گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان واقع در اصفهان، بلوار کشاورز، بلوار شفق، نبش زاینده رود ۶ پلاک ۲۲۴ مراجعه فرمایند. لطفا پیش از مراجعه حضوری، هماهنگی های لازم را به عمل آورید با تشکر.

کلیه حقوق مادی و معنوی مقالات درج شده در سایت zamens.ir متعلق به شرکت زاگرس ماشین سپاهان می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب اجازه و مجوز کتبی ، پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.