مقالات آموزشی

دستگاه میوه خشک کن دو کابین پنجاه سینی

دستگاه میوه خشک کن دو کابین پنجاه سینی

دستگاه میوه خشک کن دو کابین پنجاه سینی یکی دیگر از مدل های صنعتی و نیمه صنعتی دستگاه خشک کن میوه زامنس است که برای خشک کردن انواع میوه، سبزیجات، فلفل دلمه و پیاز، لواشک ، کشک و… مورد استفاده قرار می گیرد.
این دستگاه در دو ارتفاع مختلف بسته به چارچوب درب و فضای کارگاه مشتری ساخته می شود. لازم به ذکر است که این تغییر ارتفاع هیچگونه تاثیری بر راندمان و عملکرد دستگاه نخواهد گذاشت.

فهرست مطالب

دستگاه میوه خشک کن ۵۰ سینی

دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی زامنس با دو کابین و دو عدد ترولی چرخ‌دار، ساخت گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان است. این دستگاه دارای ۵۰ عدد سینی با ابعاد ۶۰ در ۸۰ سانتی‌متر به همراه سبد و توری است. ظرفیت کاری این دستگاه نیمه‌صنعتی تا صنعتی است. استفاده از ۸ فن صنعتی قدرتمند در این دستگاه باعث شده است تا میوه خشک کن دو کابین دو ترولی بتواند کاملاً یک‌دست و به‌خوبی، انواع میوه، سبزیجات، صیفی‌جات، لواشک و... را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، خشک کند. مصرف سوخت این دستگاه گازسوز بسیار پایین است و همین امر باعث بالابردن حاشیه سود تولیدکننده میوه خشک می‌شود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

 قیمت دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی به‌عنوان بهترین میوه خشک کن نیمه‌صنعتی، نسبت به نمونه‌های مشابه موجود در بازار بسیار اقتصادی است. از این دستگاه می‌توان جهت خشک‌کردن صیفی‌جاتی نظیر گوجه، فلفل‌دلمه‌ای، پیاز و انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد. همچنین به دلیل وجود سینی‌های لبه‌دار، می‌توان از قابلیت‌های این دستگاه استفاده حداکثری کرد و تا ۵۰ عدد سینی بدون لبه را نیز روی آنها قرارداد تا خشک کن ۵۰ سینی شما تا دوبرابر افزایش ظرفیت پیدا کند و ۱۰۰ سینی شود.

خرید دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی

 جهت خرید دستگاه میوه خشک کن ۳۰۰ کیلویی و استعلام قیمت آن با کارشناسان تماس بگیرید.

۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶

مشخصات فنی دستگاه خشک کن دو کابین پنجاه سینی

  • این دستگاه دارای دو کابین مجزا می باشد و در صورت تمایل مشتری می توان دو کلید کنترل مجزا برای استفاده جداگانه از هر کابین تعبیه کرد.

  • این دستگاه دارای دو عدد ترولی چرخدار می باشد که در هر ترولی ۲۵ عدد سینی ۶۰ در ۸۰ سانتی متری قرار خواهد گرفت. این دستگاه در مجموع ۵۰ عدد سبد و توری ۶۰ در ۸۰ خواهد داشت.

  • دستگاه دو کابین ساخته شده توسط گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با برند زامنس به بازار عرضه می شود . این دستگاه ها گاز سوز بوده و دارای سیستم کنترل تمام هوشمند می باشند. البته به درخواست مشتری میتوانیم کوره دستگاه را به صورت برقی نیز بسازیم اما به جهت آنکه دستگاه صنعتی بوده و حجم کاری آن بالا است، دستگاه برقی چندان مقرون به صرفه نبوده و به مشتریان عزیز پیشنهاد نمی شود.

  • ظرفیت اسمی دستگاه دو کابین خشک کن میوه و سبزیجات پنجاه سینی، حدود سیصد کیلوگرم بار تازه در روز است. البته این مقدار تقریبی بوده و به صورت دقیق نمی توان ظرفیت دستگاه را مشخص کرد. چرا که ظرفیت دستگاه خشک کن میوه بستگی به نوع محصولی که قرار است آن را خشک کند دارد.

  • سرعت خشک کردن دستگاه پنجاه سینی بسیار بالا است؛ زیرا در این دستگاه از ۸ عدد فن صنعتی قوی استفاده شده است. بسیاری از مشتریان در رابطه با مدت زمان خشک کردن دستگاه از ما سوال می پرسند؛ در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که سرعت خشک کردن دستگاه به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و هرگز به طور دقیق نمی توان گفت که ظرفیت آن ها چقدر است. مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر سرعت خشک کردن دستگاه، نوع محصول و رطوبت محیط می باشد.

  • به لحاظ صدای دستگاه، باید بگوییم این دستگاه به نوبه خود بسیار کم صدا میباشد نه بدون صدا! استفاده عایق بندی مناسب موجب شده است تا صدای فن ها و مشعل دستگاه چندان به بیرون درز پیدا نکند اما باز هم نمی توان گفت که این دستگاه عاری از هرگونه صدا است. در هر حال دستگاه صنعتی بود و صدا ایجاد می کند اما به نسبت نمونه دستگاه های میوه خشک کن موجود در بازار می توان گفت این دستگاه کم صدا است.

  • متریال به کار رفته در ساخت دستگاه میوه خشک کن دوکابین پنجاه سینی زامنس از نوع بسیار با کیفیت و درجه یک می باشد. شاسی بندی دستگاه از پروفیل فولادی و جنس بدنه آن ورق گالوانیزه با ضخامت مناسب است. به جهت جلوگیری از ایجاد هوازدگی و خوردگی در دستگاه، بدنه آن رنگ کوره ای الکترواستاتیک می خورد که بسیار با دوام است. دستگاه های میوه خشک کن زامنس دارای ده سال ضمانت بدنه می باشند.

  • جهت راحتی در جابجایی و حمل ، این دستگاه ها به صورت چرخ دار ساخته شده اند و از چرخ دایکست درجه یک در ساخت آنها استفاده شده است.

  • خروج کامل رطوبت از کابین دستگاه خشک کن یک فاکتور بسیار مهم است. اگر این اتفاق به خوبی رخ ندهد، محصول به طور کامل خشک نمی شود. طراحان گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان، با قرار دادن یک سانتریفیوژ خروجی رطوبت در دستگاه ها، این امکان را فراهم کردند تا رطوبت به صورت کامل از کابین دستگاه خارج شود.

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات دو کابین پنجاه سینی

نکات مهم در خرید دستگاه دو کابین

  • هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن دو کابین پنجاه سینی حتما به فضای کارگاه و ابعاد دستگاه توجه کنید و متناسب با چارچوب درب ورودی کارگاه و سقف آن ، دستگاه با ارتفاع مناسب را خریداری کنید.
  • حتما به دسترسیتان به گاز و برق توجه داشته باشید و هنگام ثبت سفارش مشخص کنید که دستگاه شما گاز سوز باشد یا برقی.
دستگاه دوکابین 50 سینی

مزیت دستگاه دو کابین ۵۰ سینی

  • این دستگاه قابلیت خشک کردن انواع میوه، سبزیجات، صیفی جات، فلفل دلمه، پیاز، تنباکو، لواشک، کشک، و… را دارد.
  • این دستگاه دارای یک سال وارانتی و ده سال پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان ( زامنس ) تماس بگیرید.

کلیه حقوق مادی و معنوی مقالات درج شده در سایت zamens.ir متعلق به شرکت زاگرس ماشین سپاهان می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب اجازه و مجوز کتبی ، پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.