مقالات آموزشی

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی

در این مقاله قصد داریم با بررسی پرفروش‌ترین خشک‌کن‌های صنعتی وبگاه بین‌المللی علی‌بابا، تولیدکنندگان مطرح میوه خشک کن در بازار جهانی را معرفی کنیم. در ادامه خواهیم دانست که بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی کدام است. سپس، به سراغ برترین تولیدکنندگان دستگاه خشک کن میوه در ایران می‌رویم و بهترین دستگاه سازها را به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی در جهان

پیش از آن که بخواهیم بهترین برند میوه خشک کن صنعتی را در سطح جهان به شما معرفی کنیم، جالب است بدانید که مطرح‌ترین سازندگان دستگاه میوه خشک کن، شرکت‌های آمریکایی، چینی، ترکیه‌ای و ویتنامی هستند و به نظر می‌رسد از آن جایی که گاز و سوخت‌های فسیلی در این کشورها به‌مراتب گران‌تر از قیمت برق است، علاوه بر خشک‌کن‌های حرارتی این تولیدکنندگان حضورت فعالی نیز در زمینه ساخت و تولید خشک‌کن‌های انجمادی دارند. حدوداً قیمت میوه خشک کن صنعتی در وبسایت علی‌بابا بین ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار است.

Changzhou Haijiang Drying

این شرکت ماشین‌آلات صنایع غذایی در زمینه ساخت و تولید انواع دستگاه خشک کن میوه، آسیاب، همزن و… فعالیت می‌کند. پرفروش‌ترین میوه خشک کن این شرکت سازنده، از نوع خشک‌کن‌های حرارتی با گردش هوای داغ، سری Ct-C است. این دستگاه برقی بوده، جنس بدنه آن استیل و قیمت آن ۵۰۰۰$ است.

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی چینی

CAS DRYER

این دستگاه، ساخت کشور ویتنام و تولید شرکت TTQ است. این کارخانه در زمینه ساخت ماشین‌های فراوری قهوه، ماشین‌های پردازش بادام‌هندی، سویا خشک کن، قهوه، بادام‌هندی است. خشک کن سری CAS DRYER از این کارخانه جزو پرفروش‌ترین دستگاه‌های صنعتی خشک کن مواد غذایی است.

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی ویتنامی

ETHK-20

 دستگاه خشک کن مدل ETHK-20 یکی دیگر از دستگاه‌های خشک کن، ساخت کشور ترکیه است که می‌تواند انواع میوه و سبزیجات را خشک کند. قیمت این دستگاه صنعتی ۳۶۰۰۰ دلار است. شرکت اکو تک ترکیه از سال ۱۹۹۹ فعالیت خود را در زمینه ساخت تولید انواع میوه خشک کن خانگی و صنعتی آغاز کرده است.

 کلیه دستگاه‌هایی که تا اینجا به شما معرفی کردیم، حرارت آنها از طریق جریان برق تأمین می‌شد. ازآنجایی‌که دسترسی به گاز در ایران راحت‌تر و به‌صرفه از برق است؛ لذا اکثر تولیدکنندگان میوه خشک در ظرفیت صنعتی، استفاده از خشک‌کن‌های گازی را از لحاظ صرفه اقتصادی، توجیه‌پذیرتر می‌دانند.

بهترین مارک میوه خشک کن صنعتی در ایران

دستگاه‌های میوه خشک کن زامنس، از جمله پرفروش‌ترین میوه خشک‌کن‌های گازی در ایران هستند که به مصرف کم و قدرت بالا مشهورند. مصرف گاز دستگاه میوه خشک کن زامنس در حد مصرف یک بخاری خانگی است. از طرفی جدای از مصرف بهینه، سیستم مبتنی بر کوره حرارتی، فن و سانتریفیوژ خروجی رطوبت، باعث شده است که این میوه خشک‌کن‌های کابینی، در کمترین زمان ممکن، انواع میوه، سبزیجات و صیفی جات را خشک کنند.

بهترین مدل دستگاه میوه خشک کن زامنس

پرفروش‌ترین میوه خشک‌کن‌های زامنس، دستگاه میوه خشک کن دو کابین ۵۰ سینی ۳۰۰ کیلویی است. این دستگاه در سال ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ رکود فروش را در شرکت زاگرس ماشین سپاهان جابه‌جا کرد. می‌توان گفت این دستگاه بهترین خشک کن نیمه‌صنعتی است. پیشنهاد می‌کنم اگر علاقه‌مند به شناخت بهترین سبزی خشک کن میوه خشک کن نیمه‌صنعتی موجود در ایران هستید، جهت مطالعه این مقاله کلیک کنید.

از کجا دستگاه میوه خشک کن بخریم؟

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان، بزرگ‌ترین تولیدکننده میوه خشک‌کن‌های صنعتی گازی در ایران است که در شهر اصفهان واقع شده است. جهت خرید خشک کن میوه و سبزیجات می‌توانید به‌صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایید. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان تماس بگیرید.

بهترین برند دستگاه خشک کن ؟

زامنس ، ساخت شرکت زاگرس ماشین سپاهان

کدام دستگاه های خشک کن ساخت ایران هستند؟

کلیه دستگاه های خشک کن زامنس و قطعات آن ساخت ایران بوده و دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش هستند. شرکت های البرز ماشین ، هدایت ، زاگرس ماشین کرج و... از دیگر سازندگان ایرانی میوه خشک کن هستند.

از کجا میوه خشک کن بخرم؟

اصفهان، بلوار کشاورز، خیابان نیروگاه ، نبش زاینده رود ۶ پلاک ۲۲۴ ، زاگرس ماشین سپاهان

One thought on “بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی

  1. مسلم گفت:

    با سلام، چطور میتونم برای خرید دستگاه میوه خشک کن صنعتی اقدام کنم؟

    1. zamensadmin گفت:

      سلام، برای خرید میوه خشک کن صنعتی از شرکت زاگرس ماشین سپاهان می تونید هم به صورت حضوری تشریف بیارید و یا به صورت غیر حضوری ثبت سفارش کنید.
      آدرس : اصفهان، اتوبان ذوب آهن، بلوارشفق، خیابان نیروگاه، به طرف نیروگاه برق اصفهان(یا درچه) نبش زاینده رود۶ پلاک ۲۲۴

      1. ابوالفضل گفت:

        سلام
        وقت بخیر
        دستگاه میوه خشک کن خانگی هم دارین
        حداقل قیمتش چنده

        1. zamensadmin گفت:

          با سلام و احترام،
          گروه صنعتی زامنس تولید کننده دستگاه میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی است. میوه خشک کن خانگی موجود نداریم. در صورتی که قصد اشتغال زایی و کسب درامد دارید، میوه خشک کن خانگی توصیه نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.