مقالات آموزشی

بهترین دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

بهترین دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی ، یکی از مهم ترین دغدغه تولید کنندگان میوه خشک و یا افرادیست که قصد راه اندازی خط تولید میوه خشک را دارند. انتخاب یک دستگاه خشک کن با کیفیت و اقتصادی یک اصل مهم جهت رساندن شما به موفقیت در مسیر تولید میوه خشک است. به همین منظور گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان ( زامنس) مقاله ای را برای شما آماده کرده است که در آن به مشخصات یک میوه خشک کن ایده آل می پردازد.

فهرست مطالب

انواع دستگاه خشک کن میوه

دستگاه های خشک کن میوه انواع مختلفی دارند. در یک دسته بندی کلی می توان میوه خشک کن ها را به سه دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی دسته بندی کرد. برای افرادی که قصد کسب درآمد از راه تولید میوه خشک را دارند اما بودجه یا فضای آن ها محدود است، دستگاه های خشک کن نیمه صنعتی بهترین گزینه می باشند. شما می توانید جهت بررسی انواع میوه خشک کن کلیک کنید.

میوه خشک کن نیمه صنعتی

میوه خشک کن نیمه صنعتی چیست؟ معمولا دستگاه هایی که ظرفیت آنها بین ۱۰۰ کیلوگرم تا ۳۰۰ کیلوگرم بار تازه در روز باشد در دسته میوه خشک کن های نیمه صنعتی قرار می گیرند. این دستگاه ها علاوه بر ظرفیت ورودی با حجم زیاد، سرعت خشک کردن بالایی دارند. افرادی که قصد کسب درآمد در زمینه تولید میوه خشک دارند ، بهتر است حداقل دستگاهی که استفاده می کنند نیمه صنعتی باشد تا نسبت میوه خشک تولید شده به زمان تولید، دارای توجیه پذیری اقتصادی باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان تماس بگیرید.

خشک کن میوه نیمه صنعتی زامنس

دستگاه های میوه خشک کن نیمه صنعتی که در شرکت زاگرس ماشین سپاهان تولید می شوند، دارای ظرفیت های مختلفی می باشند. زامنس ، میوه خشک کن های نیمه صنعتی خود را در سه ظرفیت ۱۰۰ کیلویی مدل تک کابین متوسط، ۱۵۰ کیلویی مدل تک کابین بلند و ۳۰۰ کیلویی مدل دو کابین ، تولید می کند. این دستگاه ها به ترتیب دارای ۲۰ سینی ، ۲۵ سینی و ۵۰ سینی می باشند. این دستگاه ها گاز سوز بوده و مصرف انرژی آنها بسیار پایین است. کلیه خشک کن های نیمه صنعتی زامنس ، قابلیت خشک کردن انواع میوه، سبزیجات ، صیفی جات، گیاهان دارویی و… را دارند.

بهترین دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

قیمت بهترین دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

عنوان بهترین دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی را میتوان کاملا مطمئن و قاطعانه به دستگاه خشک کن ۵۰ سینی دو کابین زامنس، اختصاص داد. این دستگاه که دارای ظرفیت اسمی ۳۰۰ کیلوگرم می باشد، می تواند انواع میوه ، سبزیجات ، صیفی جات خصوصا گوجه ، پیاز و فلفل دلمه ای را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خشک کند. قدرت این دستگاه به گونه ای می باشد که قادر است حتی مرغ، گوشت و ماهی را نیز که در تولید غذای تشویقی حیوانات خانگی به کار میروند، خشک کند. غنچه گل محمدی و انجیر سیاه نیز از جمله خشکبار های پر طرفدار در ایران است که خشک کردن آنها کار بسیار سختی است. این دستگاه می تواند با بهترین کیفیت، این محصولات را بدون ایجاد تیرگی و سوختگی ، خشک نماید. خشکاندن گیاهان دارویی نظیر تنباکو، چای و… نیز تخصص این دستگاه می باشد. جهت استعلام قیمت بهترین دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی با کارشناسان تماس بگیرید.

بهترین میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی

خرید بهترین میوه خشک کن نیمه صنعتی

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با برند تجاری زامنس، اولین تولید کننده تخصصی خشک کن های مواد غذایی در ایران است.شما می توانید بهترین میوه خشک کن نیمه صنعتی را با یکسال وارانتی به همراه پکیج آموزشی و هدیه ویژه ، از ما تهیه کنید. کلیه دستگاه ها و تجهیزات زامنس دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید.

مشخصات فنی خشک کن نیمه صنعتی زامنس

دستگاه میوه خشک کن دو کابین ۵۰ سینی زامنس ، جزو بهترین دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی محسوب می شود که هم به لحاظ قیمت هم به لحاظ عملکرد و سرعت تولید، کارنامه بسیار قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته است. پر فروش ترین دستگاه خشک کن در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در شرکت زاگرس ماشین سپاهان این دستگاه است.

  • دو کابین دارای ۵۰ عدد سینی ۶۰ در ۸۰
  • ظرفیت ۳۰۰ کیلوگرمی
  • دارای ۸ عدد فن صنعتی قدرتمند
  • دارای سانتریفیوژ خروجی رطوبت
  • دارای سیستم کنترل هوشمند تمام اتوماتیک
  • دارای عایق بندی مناسب
  • کوره فولادی
  • مشعل ایران رادیاتور/ گرم ایران
  • شاسی بندی فولادی چرخ دار
  • دارای دو عدد ترولی چرخ دار
  • رنگ بدنه کوره ای الکترواستاتیک و..

شما می توانید جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان، زامنس ، تماس بگیرید.
اعتماد شما اعتبار ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.