مقالات آموزشی

خرید اسلایسر برنر

خرید اسلایسر برنر

اسلایسر برنر ، یکی از خرد کن ها و رنده های مدل دستی است که در آشپزخانه ها، رستوران ها و کارگاه های تولید چیپس میوه از آن استفاده می شود . این اسلایسر بهترین نوع اسلایسر دستی است و در مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. در ادامه به معرفی هر کدام از این اسلایسر های برنر می پردازیم . جهت خرید اسلایسر برنر این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

فهرست مطالب

اسلایسر برنر مدل v5

اسلایسر دستی بورنر مدل v5 اسلایسرها  برای برش دادن میوه ها به یک شکل و اندازه استفاده میشوند. این مدل اسلایسر  به صورت دستی بوده که برای حجم کاری نسبتا پایین استفاده میشود. اسلایسر دستی بورنر ساخت کشور آلمان بوده و وارداتی می باشد. تیغه های تیز این دستگاه موجب آن شده است تا برای انواع میوه ها و صیفی جات کاربرد داشته باشد ولی معمولا توصیه ما به مشتریان این است که از این اسلایسر برای برش زدن میوه های سفت مثل سیب و پرتقال استفاده کنند. حتما توجه داشته باشید حین استفاده از این دستگاه، از دستکش ضد برش استفاده کنید.

اسلایسر برنر مدل v3

اسلایسر دستی برنر مدل v3 این اسلایسر دستی با سه تیغه مختلف و در سه ضخامت برش متفاوت، گزینه مناسبی برای استفاده در کارگاه های تولید میوه خشک، آشپزخانه ها و رستوران ها می باشد. این اسلایسر دستی وارداتی بوده و توسط کشور آلمان ساخته شده است. گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان، عرضه کننده این اسلایسر دستی با کیفیت می باشد. این دستگاه برای انواع میوه و صیفی جات مناسب است.

اسلایسر برنر مدل v1

اسلایسر دستی برنر مدل v1 این اسلایسر دستی با سه تیغه مختلف و در دو ضخامت برش متفاوت، گزینه مناسبی برای استفاده در کارگاه های تولید میوه خشک، آشپزخانه ها و رستوران ها می باشد. این اسلایسر دستی وارداتی بوده و توسط کشور آلمان ساخته شده است. گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان، عرضه کننده این اسلایسر دستی با کیفیت می باشد. این دستگاه برای انواع میوه و صیفی جات مناسب است.

مشخصات اسلایسر برنر

اسلایسر های برنر ساخت کشور آلمان می باشند و وارداتی هستند. جنس بدنه این دستگاه ها پلاستیک فشرده درجه یک است و از تیغه های بسیار تیز و با کیفیت برخوردار هستند. اسلایسر های برنر معمولا دارای یک تیغه اسلایس ورقه ای و دو مدل تیغه خلال کن هستند و عمده تفاوت مدل های اسلایسر های برنر در تجهیزات جانبی آنها و تغییر ضخامت برش می باشد. در ادامه هر کدام از اینها را به طور جداگانه بررسی می کنیم و به تحلیل تفاوت های آنها می پردازیم.

اسلایسر برنر وی 1

اسلایسر برنر مدل وی ۱ | v1

اسلایسر برنر مدل وی یک دارای یک عدد محفظه نگهدارنده تیغه ها، استند ، هولدر ، دو عدد تیغه خلال کن با تغییر ضخامت و قطر برش و یک عدد تیغه اسلایس ورقه ای با سه ضخامت برش مختلف می باشد. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده با کیفیت است و در رنگ بندی های متنوعی به بازار عرضه می شود. طراحی این اسلایسر بسیار ساده اما کاربردی می باشد. از اسلایسر برنر جهت برش زدن انواع میوه و صیفی جات استفاده می شود. با استفاده از متد های خاص میتوان برش حبه ای نیز به کمک این اسلایسر حاصل کرد.

اسلایسر برنر وی 3

اسلایسر برنر مدل وی ۳ | v3

اسلایسر برنر مدل وی سه دارای یک استند و محفظه جهت نگهداری اسلایسر و تیغه های آن می باشد. همچنین یک هولدر یا نگهدارنده میوه نیز جهت جلوگیری از بریدن انگشتان دست حین استفاده از دستگاه، برای مشتریان تعبیه شده است. این اسلایسر دارای یک تیغه برش ورقه ای با امکان تغییر ضخامت برش و دو سایز تیغه خلال کن با امکان تغییر ضخامت برش می باشد. جنس بدنه این دستگاه پلاستیک فشرده درجه یک است و تیغه های آن بسیار تیز می باشد، به لحاظ ساختاری این دستگاه بسیار شبیه به مدل وی یک می باشد اما بر اساس تجربه مشتریان، این دستگاه از استحکام بیشتری نسبت به نمونه وی یک برخوردار است. این اسلایسر نیز قابلیت اسلایس کردن انواع میوه و صیفی جات را دارد.

اسلایسر برنر وی 5

اسلایسر برنر مدل وی ۵ | v5

اسلایسر برنر مدل وی پنج پرفروش ترین مدل اسلایسر های برنر است و پای ثابت تمام کارخانه ها و کارگاه های تولید چیپس میوه می باشد. این اسلایسر به لحاظ تجهیزات جانبی و اکسسوری های موجود بر روی دستگاه، چندان تفاوتی با مدل های وی ۱ و وی ۳ ندارد اما ساختار بدنه و ریز جزئیاتی که در طراحی آن به کار رفته است موجب شده تا به لحاظ عملکرد و نیز محبوبیت بین مشتریان، از رقبای خود پیشی بگیرد. این اسلایسر نیز دارای یک عدد تیغه برش ورقه ای با امکان سه سایز ضخامت برش مختلف، و دو عدد تیغه خلال کن با امکان تغییر ضخامت برش و یک عدد هولدر می باشد. دنده های ریزی که بر روی تیغه اصلی این دستگاه تعبیه شده اند موجب آن می شود که کیفیت برش بسیار افزایش پیدا کند. بدنه این دستگاه نیز از جنس پلاستیک فشرده است و در قسمت زیرین این اسلایسر پایه های سیلیکونی قرار داده شده است که باعث می شوند ضمن جلوگیری از حرکت اسلایسر حین کار، نیروی وارد به اسلایسر را تا حد زیادی کاهش دهد که این امر منجر به افزایش طول عمر بدنه دستگاه می شود. از این دستگاه نیز میتوان برای انواع میوه و صیفی جات نرم و سفت استفاده کرد.

خرید اسلایسر برنر

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان، تولید کننده انواع دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات و عرضه کننده انواع اسلایسر دستی میوه و صفر تا صد تجهیزات خط تولید میوه خشک می باشد. فروش دستگاه ها و تجهیزات این مجتمع صنعتی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و تلفنی انجام می گیرد. ارسال به سراسر ایران.
جهت ثبت سفارش، کسب اطلاعات بیشتر و خرید اسلایسر برنر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مقایسه اسلایسر برنر مدل وی ۱ و وی ۳

در این ویدئو کارشناس محترم گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان به معرفی و بررسی دقیق این دو اسلایسر و همچنین تفاوت های این دو باهم می پردازد.

کلیه حقوق مادی و معنوی مقالات درج شده در سایت zamens.ir متعلق به شرکت زاگرس ماشین سپاهان می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب اجازه و مجوز کتبی ، پیگرد قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.