مقالات آموزشی

قیمت دستگاه میوه خشک کن- دستگاه خشک کن میوه اصفهان

دستگاه خشک کن میوه

برای تعین قیمت دستگاه های میوه خشک کن و دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات، باید ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه را ملاک ارزیابی قرار داد. چه بسیار دستگاه هایی که با قیمت های فریبنده ولی کیفیت های نا مطلوب مشتری را ترغیب به خرید میکنند اما پس از مدت کوتاهی جز ضرر برای خریدار چیزی از آنها عاید نمیشود.
گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان در راستای آسودگی خاطر مشتریان خود ، مشخصات فنی دستگاه های زامنس را به صورت کامل و در این مقاله برای شما آورده است.

فهرست مطالب

صدای دستگاه های خشک کن زامنس

سری جدید دستگاه های خشک کن زامنس با تکنولوژی به روز تر و با فن های صنعتی قوی تر ، در عین های با صدای کمتر تولید و به بازار عرضه میشود.

فن های صنعتی در دستگاه خشک کن میوه زامنس
وجود فن های صنعتی قوی موجب افزایش سرعت خشک کردن دستگاه های زامنس میشود.

سوخت دستگاه خشک کن میوه زامنس

یک فاکتور مهم در انتخاب دستگاه های خشک کن، نوع مصرف و سوخت دستگاه است ؛ معمولا دستگاه های برقی برای حجم کاری بالا صرفه اقتصادی ندارند و بسیار پر هزینه هستند.
دستگاه های زامنس به صورت گازسوز تولید و به باز عرضه میشوند؛ دستگاه ها با گاز شهری کار میکنند و مصرف آنها به اندازه مصرف یک بخاری می باشد. البته با استفاده از کپسول گاز نیز میتوانید دستگاه را راه اندازی کنید. مشعل به کار رفته در دستگاه های زامنس ، مشعل ایران رادیاتور میباشد.

دستگاه خشک کن تک کابین

عایق بندی دستگاه زامنس

فاکتور بعدی که باید حین خرید دستگاه میوه خشک کن به آن توجه کرد، عایق بندی می باشد.عایق بندی دستگاه های زامنس ،پشم سنگ ۵-۶ سانتی متری با دانسیته ۱۷۰ است. که این عایق بندی از داغ شدن بدنه دستگاه در حین کار جلوگیری میکند و به طور کلی از اتلاف گرما، انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری میکند. بنابر این عایق بندی مناسب موجب میشود تا هزینه های شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند.

عایق بندی پشم سنگ

کیفیت بدنه دستگاه زامنس

پس از توجه به عایق بندی مناسب دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات، نوبت به بررسی کیفیت بدنه دستگاه می رسد؛ اگر بدنه از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد، پس از مدتی تحت تاثیر حرارت و رطوبت قرار گرفته و از بین می رود. اتاق دستگاه های زامنس روی شاسی فولادی سوار شده که به صورت یک تکه جوشکاری شده است ؛ پس از جوشکاری اتاق برای رنگ آمیزی به قسمت رنگ کوره انتقال پیدا میکند.

بدنه دستگاه خشک کن میوه
رنگ الکترو استاتیک کوره ای چرمی

دیگر مشخصات فنی دستگاه های میوه خشک کن زامنس

  •  رنگ بدنه دستگاه الکترواستاتیک کوره ای چرمی است که در رنگ های مختلف به سفارش مشتری کار میشود.
  • یک تکه بودن جوشکاری بدنه دستگاه، موجب دوام و عمر بالای آن میشود.
  •  کابین دستگاه و ترولی داخل آن چرخدار بوده که چرخ های کابین دایکاست و گردان و چرخ های ترولی تفلون و گردان میباشد.
  • ورقکاری داخلی دستگاه ورق گالوانیزه بوده که چون شباهت بسیاری به استیل دارد از نظر بهداشت مناسب است اما این امکان وجود دارد که به سفارش مشتری ورق داخلی دستگاه را از نوع استیل به کار ببریم.
  •  اتاق دستگاه تمام فولاد پروفیل کشی شده و بسیار مقاوم است.
دستگاه خشک کن میوه دو کابین زامنس

سیستم کنترل هوشمند دستگاه میوه خشک کن زامنس

پس از کسب اطمینان از کیفیت مطلوب بدنه دستگاه، باید آپشن ها و سیستم کنترل هوشمند دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات را بررسی کنیم؛ دستگاه های شرکت زامنس دارای سیستم کنترل هوشمند بوده و اتوماتیک می باشند و با برق شهری کار می کنند؛ مصرف برق سیستم کنترل دستگاه بسیار پایین بوده و از این بابت مشکلی برای مشتریان ایجاد نمی کند.
مهم ترین نکته در خرید دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات، خشکاندن یکنواخت محصولات و خروج کامل رطوبت از کابین دستگاه می باشد؛ البته که سرعت بالای خشکاندن هم یک فاکتور مهم است که نباید از آن غافل شد. وجود فن های صنعتی قوی و سیستم خروجی رطوبت هوشمند، موجب میشود تا سرعت کار دستگاه بالا رود و حرارت به صورت یکنواخت درون کابین پخش شود که نتیجه امر، یکنواخت خشکاندن محصولات در کمترین زمان ممکن است.

اتاق دستگاه خشک کن میوه زامنس

ظرفیت دستگاه میوه خشک کن زامنس

پس از کسب اطمینان از کیفیت دستگاه ها نوبت به بررسی ظرفیت خشک کن های میوه و سبزی میرسد؛ ابعاد دستگاه ، تعداد سینی ها و ابعاد سینی ها مواردی هستند که در تعیین ظرفیت خشک کن های میوه و سبزیجات موثر اند.
دستگاه های زامنس در چهار ظرفیت اسمی تولید و به بازار عرضه میشوند:

  • ۱۰۰ کیلویی
  • ۱۵۰ کیلویی
  • ۳۰۰ کیلویی 
  • ۶۰۰ کیلویی

دستگاه های ۱۰۰ کیلویی دارای ۲۰ سینی،  خشک کن های ۱۵۰ کیلویی ۲۵ سینی، ۳۰۰ کیلویی دارای ۵۰ سینی و میوه خشک کن های ۶۰۰ کیلویی ۱۰۰ عدد سینی دارند.

ابعاد کلیه سینی ها ۶۰ در ۸۰ می باشد.
جنس سبدهای دستگاه از مفتول فولادی بسیار مقاوم است و توری هایی که روی سبدها قرار میگیرد نچسب و نسوز است و طعم و رنگ نامطلوبی به بار و محصول شما نمی دهد.
شما مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت سفارش و یا دریافت خدمات مشاوره رایگان خرید تجهیزات و راه اندازی کارگاه تولید میوه و سبزیجات خشک، با کارشناسان زامنس تماس حاصل فرمایید.

سینی دستگاه خشک کن میوه زامنس
جنس سینی های دستگاه خشک کن میوه زامنس مسوار می باشد.

کلیه حقوق مادی و معنوی مقالات درج شده در سایت zamens.ir متعلق به شرکت زاگرس ماشین سپاهان می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب اجازه و مجوز کتبی ، پیگرد قانونی دارد.

One thought on “قیمت دستگاه میوه خشک کن- دستگاه خشک کن میوه اصفهان

  1. صنعتگران گفت:

    یه لیست قیمت میفرستین

    1. zamensadmin گفت:

      حتما ارسال میشه خدمتتون

  2. Sara گفت:

    قیمت دستگاه میوه خشک کنی پنجاه سینی رو لطف میکنید

    1. zamensadmin گفت:

      درود بر شما، لطفا تماس بگیرید ۰۹۳۳۹۵۰۱۰۸۳

      1. صادق گفت:

        لیست قیمت تجهیزات لطفاً

        1. zamensadmin گفت:

          با سلام؛
          به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.