مقالات آموزشی

آموزش فروش مجازی میوه خشک

فروش مجازی

اگر تولید کننده میوه و سبزیجات خشک هستید و یا قصد راه اندازی خط تولید میوه خشک و سبزیجات خشک را دارید، قطعا بحث فروش محصولات تولیدی تان ممکن است نگرانی هایی را برای شما ایجاد کرده باشد؛ از طرفی رونق فروش در فضای مجازی این روز ها دست تولیدکنندگان را برای فروش هر چه بهتر محصولات خود باز نگه داشته است. اما نکته مهم این است که باید تکنیک های فروش را به خوبی یاد گرفته باشید تا در عرصه رقابت در فروش مجازی، شکست نخورید.
در این مقاله می خواهیم به کسانی که در زمینه تولید میوه خشک فعالیت دارند کمک کنیم تا فروش بهتری در فضای مجازی داشته باشند.

فهرست مطالب

فروش مجازی میوه خشک

نکات مهم در فروش مجازی

پس از آن که از کیفیت محصولات خود اطمینان حاصل کردید مراحل زیر را طی کنید؛
لوگو: انتخاب لوگو و برند مناسب بسیار حائز اهمیت است؛
لوگو با برند فرق میکند! لوگو تنها بخشی از تصویر ظاهری برند شما است؛ لوگو انتخابی باید واضح باشد و اطمینان حاصل کنید که با محصول شما کاملا مرتبط است.
نمونه هایی از برندهای مختلف با طراحی متفاوت ؛ میتوانید از آنها ایده بگیرید و نقص هایی که آنها دارند را کنار بگذارید.

لوگو

برندینگ چیست؟

اگر انتظار فروش خوب از محصول خود را دارید، این کار بدون داشتن یک برند امکان پذیر نخواهد بود. انتخاب برند اولین قدم در مسیر فروش است.
انتخاب برند خوب تأثیر بسزایی در جذب مخاطب دارد؛ در این مسیر باید به اسم انتخابی (حتما جزء دایره المعارف باشد)، رنگ، فونت، و طراحی آن دقت کنید.
بهتر است نام برند تداعی کننده یک حس خوب باشد، در واقع شما باید یک قصه از تعریف برند خود داشته باشید.
نکته: بهتر است از نام و نام خانوادگیتان استفاده نکنید!

فروش مجازی میوه خشک

جذب مخاطب

برای جذب مخاطب شما نیاز به دیده شدن دارید؛ تحقق این امر وابسته به تبلیغات مناسب و تولید محتوای جذاب است!
برای تولید محتوای مناسب و جذاب باید به این سوالات پاسخ دهیم:
۱٫ چرا مخاطب باید محصول مورد نظر شما را بخرد؟
۲٫ چرا مخاطب باید آن محصول را از شما بخرد؟
۳٫ چرا مخاطب باید الان از شما محصول را بخرد؟

با پاسخ به این سوالات به راحتی می توانید تولید محتوای جذاب و مرتبط با محصول خود را داشته باشید.
در پاسخ به سوال اول شما باید مخاطب را قانع کنید که این محصول به دلایلی از جمله خاصیت های فراوان برای شما مناسب است.

برای قانع کردن مخاطب که محصول را از شما بخرد لازم است که خدماتی در کنار فروش خود داشته باشید؛ مثلا هدیه ای در کنار محصول به آنها تقدیم کنید و یا امکان بازگشت محصول در صورت عدم رضایت را جزء خدمات خود قرار دهید.

و اما مهمترین سوال که چرا باید الان از شما خرید کنند؟
شما باید مشتری را در چند لحظه قانع کنید که از شما و همین الان خرید کند چون ممکن است طی تحقیقاتی که در مسیر خرید انجام میدهند فروشنده بهتری پیدا کند. پس بهتر است تخفیفات ویژه در طول هفته و یا ماه قرار دهید تا مشتری جذب این امتیاز شود.

امیدواریم با این مقاله توانسته باشیم شما را تا حدودی با نحوه فروش میوه خشک در فضای مجازی آشنا کنیم.

فروش اینترنتی

شرکت زاگرس ماشین سپاهان

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان با بیش از ۱۲ سال سابقه تولید دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات در ظرفیت های نیمه صنعتی تا صنعتی و تجهیز بیش از ۲۷۰۰ کارگاه تولید میوه و سبزیجات خشک و سبزیجات نیمه آماده، در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.
شما مشتریان عزیز می توانید برای شرکت در کلاس های آموزشی ما در زمینه راه اندازی کسب و کار و اشتغال زایی از طریق تولید میوه و سبزیجات خشک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
(کلاس ها برای مشتریان شرکت رایگان خواهد بود)
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.
کانال تلگرام: zamens@
شماره همراه: ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶
دفتر فروش: ۰۳۱۳۷۸۸۲۱۶۶
مهندس حمید فضل الهی

کلیه حقوق مادی و معنوی مقالات درج شده در سایت zamens.ir متعلق به شرکت زاگرس ماشین سپاهان می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب اجازه و مجوز کتبی ، پیگرد قانونی دارد.

1 دیدگاه برای “آموزش فروش مجازی میوه خشک

  1. رعفت گفت:

    الان که این فیلترا هست چیکار کنیم چجوری میوه خشکامونو بفروشیم؟ ممنون میشم پاسخگو باشید، با تشکر از تیم زامنس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.