مقالات آموزشی

خدمات پس از فروش شرکت زامنس

خدمات پس از فروش شرکت زامنس

فقط کیفیت دستگاه خشک کن میوه نباید موجب آن شود که اقدام به خرید صد در صدی کنید؛ بلکه پیش از خرید نه فقط دستگاه خشک کن میوه بلکه هر محصولی ، لازم است از پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت سازنده اطمینان حاصل فرمایید.
چه بسیار شرکت هایی که فقط به فروش محصول اکتفا کرده و خدمات پس از فروشی ارائه نمی دهند و همین امر موجب مکدر شدن خاطر مشتریان میشود.

فهرست مطالب

پشتیبانی فروش شرکت زامنس

گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان در راستای کسب رضایت و آسودگی خاطر مشتریان خود ، علاوه بر تولید دستگاه های مرغوب و با کیفیت، خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل از محصولات زامنس را به شکل قابل توجهی به مشتریان خود ارائه می دهد.
پشتیبانی شرکت زامنس فقط به دستگاه ها محدود نمی شود و به صورت همه جانبه پشتیبانی در جهت آموزش تولید محصول و فروش محصولات نیز صورت میگیرد.
با توجه به سوالات متداول شما مشتریان عزیز در رابطه با خدمات پس از فروش شرکت زاگرس ماشین سپاهان ( شرکت زامنس) این مقاله را برای شما تهیه کرده ایم.
به طوری کلی قبل از آن که خدمات پس از فروش و پشتیبانی های گروه صنعتی زاگرس ماشین سپاهان را برای شما شرح دهیم به تعریف کلی خدمات پس از فروش می پردازیم.

خدمات پس از فروش

تعریف خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش به کلیه کارهایی گفته می‌شود که با هدف راهنمایی و کمک مشتریان پس از خرید محصول انجام داده می‌شود.
زامنس دستگاههای خشک کن میوه و سبزیجات و دستگاه های تولید جوانه خود را با وارانتی یک ساله به فروش می رساند؛ یعنی تا یکسال اگر قطعه ای از دستگاه دچار مشکل شود، آن قطعه با یک قطعه کاملا نو به هزینه شرکت تعویض میشود.
این قطعات شامل : پره فن ها، موتور فن ها، موتور سانتریفیوژ موتوژن تبریز، سیستم کنترل هوشمند، مشعل ایران رادیاتور و کوره دستگاه است.

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش شرکت زاگرس ماشین سپاهان (شرکت زامنس)

  • زامنس ضمانت ۵ تا ۱۰ ساله برای برخی از قطعات ارائه می دهد.
  • برای کوره دستگاه ۵ سال ضمانت و برای بدنه دستگاه ۱۰ سال ضمانت در نظر گرفته شده است.
  • خدمات پس از فروش دستگاها فقط منوط به بازه زمانی وارانتی و ضمانت نامه ها نیست ؛ بلکه در راستای حمایت از مشتریان عزیز و کسب رضایت و آسودگی خیال آنها تا ۲۰ سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه میشود.
  • پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان و پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و توسط کارشناسان حرفه ای زامنس انجام میشود.
  • پشتیبانی به صورت تلفنی و در صورت امکان ، پشتیبانی حضوری نیز انجام میشود
خدمات پس از فروش زامنس

پکیج پشتیبانی زامنس

پیشتر ذکر کردیم که خدمات ما فقط مربوط به دستگاه نیست و خدمات آموزشی را نیز شامل میشود ؛ به طور کلی پکیج پشتیبانی زامنس شامل موارد زیر می شود:

  • آموزش کار با دستگاه : بسیاری از مشتریان پیش از خرید دستگاه از این که ممکن است کار با دستگاه را یاد نگیرند، ابراز نگرانی می کنند؛ در پاسخ به این مشتریان باید بگوییم که هیچ جای نگرانی نیست و کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هر گونه سوال شما در رابطه با دستگاه می باشند.
  •  پشتیبانی فنی
  • خدمات فنی
  •  رفع مشکلات
  •  مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی کارگاه : در ابتدا بسیاری از مشتریان قصد راه اندازی کارگاه خانگی و یا کارگاه های کوچک را دارند اما با گذشت زمان و پیشرفت کار، تصمیم به راه اندازی کارگاه های بزرگ تر و یا توسعه کار خود میگیرند؛ کارشناسان بخش کارآفرینی زامنس مشاوره جامع و کاملی را در راستای تجهیز کارگاه به شما ارائه می دهند تا با آگاهی کامل کار خود را توسعه دهید.
  •  مشاوره فروش در فضای مجازی و فروش حضوری : این روز ها بازار فروش در فضای مجازی بسیار داغ و پر رونق است اما لازمه آن این است که از تکنیک های فروش و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی اطلاع داشته باشید و آن ها را به کار ببرید؛ کارشناسان تولید محتوای شرکت زامنس اینجا به کمک شما می آیند و در صورت نیاز به شما آموزش های کامل را ارائه می دهند.
  •  طراحی لوگو ، طراحی پیج اینستاگرام و وب سایت برای فروش محصولات : لازمه فعالیت در فضای مجازی ابتدا داشتن یک برند است؛ بعد از آن نیاز به یک پیج اینستاگرامی و پس از آن برای فروش حرفه ای تر نیاز به یک وبسایت فروش دارید.

    جهت خرید محصول ، کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.
    پیج اینستاگرامzamens.co
    کانال تلگرام
    شماره همراه: ۰۹۱۳۳۰۳۵۶۸۶
    دفتر فروش: ۰۳۱۳۷۸۸۲۱۶۶
    واتس اپ: ۰۹۳۳۹۵۰۱۰۸۳

کلیه حقوق مادی و معنوی مقالات درج شده در سایت zamens.ir متعلق به شرکت زاگرس ماشین سپاهان می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب اجازه و مجوز کتبی ، پیگرد قانونی دارد.

1 دیدگاه برای “خدمات پس از فروش شرکت زامنس

  1. Rira🙅 گفت:

    من از پشتیبانی شما خیلی راضیم:))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.